Uvođenjem Kodeksa ponašanja (Code of Conduct) HT postavlja jasne standarde svog poslovnog ponašanja koje se, uz dobre gospodarske rezultate, zasniva na visokim etičkim načelima.
Kodeks ponašanja u HT-u usvojila je Uprava 9. svibnja 2006. prihvativši inicijativu da se kodeks implementira kod svih članica Deutsche Telekom Grupe. Zbog promjena u poslovnom okruženju, Kodeks se redovito revidira kako bi odražavao postojeće stanje.
Kodeks sadrži općenite formulacije koje imaju dugoročnu valjanost, a istodobno je “živi dokument“ koji tvori most između vrijednosti i politike Grupe uz maksimalnu transparentnost. Kodeks ponašanja predstavlja smjernicu kako se ponašati na pravno prihvatljiv način, uz visoku razinu integriteta u svakodnevnom radu.
Namjera je Kodeksa ponašanja da svim radnicima, rukovoditeljima, povezanim osobama te dobavljačima i partnerima na jednostavan i transparentan način da okvir za ponašanje u poslovanju, podijeli svoju poslovnu etiku te društvena i ekološka opredjeljenja te da im pruži jasne upute o postupanju u svim situacijama koje se mogu očekivati u poslovnom životu.
Dojavite nam sve nepravilnosti
Svaki zaposlenik, poslovni partner, korisnik ili dioničar, može prijaviti kršenje Kodeksa ponašanja kao i druge nepravilnosti u poslovanju, primjerice prijevare ili nezakonitosti u poslovanju. HT jamči punu povjerljivost postupka, a moguće su i anonimne dojave.
Ukoliko raspolažete informacijama o nezakonitim ili neetičkim postupanjima HT-a ili nekog od njegovih partnera, dojavu o tome možete podnijeti kroz naš kanal za dojave. Dojave su strogo povjerljive.
Poštom |
Hrvatski Telekom d.d. (Odsjek za usklađenost poslovanja)
Etička linija
Radnička cesta 21
10000 Zagreb
|
Telefonom |
0800 9823 (radnim danom od 9 do 15 sati) |
Faxom |
+385 7 5802 472 |
E-mailom |
eticka.linija@t.ht.hr
|
Za prijavu nepravilnosti temeljem Zakona o zaštiti nepravilnosti obratite se na mail adresu: povjerljiva.osoba@t.ht.hr.
Povjerljiva osoba: Darko Šutić, +385 99 3366 013
Osim lokalnim kanalima, nepravilnosti možete prijaviti i putem TellMe portala DT Grupe, i to na sljedeće načine:
- mail: tell-me@telekom.de
- anonimni sustav za prijave nepravilnosti (BKMS): Anonimna online prijava
- telefon: +8000 3824 835
- pošta: Deutsche Telekom AG, Whistleblower Portal TellMe , Friedrich-Ebert-Allee 140, D-53113 Bonn
Svrha navedenih kanala je zaprimanje prijava kršenja zakonskih odredbi, kao i internih propisa kompanije, uključujući kršenja ljudskih prava ili rizike za okoliš, kao i kršenja prava unutar našeg globalnog lanca opskrbe.
DT-ove kanale za prijavu nepravilnosti možete pronaći i na portalu Deutsche Telekoma za prijavu nepravilnosti.
SAD! — Sustav Anonimnih Dojava
SAD! sustavom možete prijaviti bilo koju vrstu nepravilnosti i kršenja zakonskih propisa. Sustav u potpunosti štiti vašu anonimnost i funkcionira kao virtualni poštanski sandučić, te omogućava anonimni dijalog između vas i osoba koje obrađuju dojavu. Saznajte više
BKMS — Business Keeper Monitoring System
Business Keeper Monitoring System u funkcionalnom je smislu potpuno istovjetan SAD! sustavu. Dojave podnesene putem BKMS obrađuju djelatnici Deutsche Telekom Grupe u Bonnu, dok dojave podnesene putem SAD! sustava obrađuju djelatnici Hrvatskog Telekoma. Saznajte više
Compliance za partnere/dobavljače HT Grupe
HT Grupa, kao dio DT Grupe, naglašava važnost usklađenosti s zakonima i internim propisima u svakodnevnom radu. Zakonito i etičko ponašanje ključno je za izgradnju povjerenja kupaca i poslovnih partnera. HT Grupa očekuje da dobavljači u globalnim opskrbnim lancima poštuju ljudska prava, uvjete rada, zdravlje, sigurnost i ekološke standarde. Dobavljači se potiču da prihvate Kodeks ponašanja HT Grupe kako bi osigurali odgovorno poslovanje. Sudjelovanjem u našim edukacijama možete bolje razumjeti usklađenost poslovanja, prevenciju korupcije te primijeniti stečeno znanje u svakodnevnom radu.
Kodeks ponašanja dobavljača HT Grupe
HT Group Supplier Code od Conduct
Edukacija na hrvatskom jeziku
Edukacija na engleskom jeziku
Kodeks ljudskih prava
Kodeks ljudskih prava Hrvatskog Telekoma, kao i Deutsche Telekom Grupe, usmjerava prema odgovornom postupanju, ističući važnost ljudskih prava i zaštitu okoliša. Primjenjuje se na globalnoj razini, odražavajući zakonske i regulatorne promjene te zahtjeve investitora i kupaca. Kodeks obvezuje kompaniju i njene zaposlenike da poštuju i promiču ljudska prava te brinu za okoliš, kao i da dosljedno usmjeravaju korporativne procese prema održivosti. Usklađuje se s novim zakonskim zahtjevima, poput njemačkog "Zakona o lancu opskrbe - LkSG" i nadolazeće europske direktive o dubinskoj analizi ljudskih prava i okoliša. Kodeks je dostupan javnosti i predstavlja temelj za sve poslovne aktivnosti, primjenjujući se jednako na zaposlenike, dobavljače i poslovne partnere. Uključuje načela koja se detaljno opisuju u internim politikama, postupovnim uputama i procesima, čineći tako okvir djelovanja Grupe u promicanju ljudskih prava i zaštiti okoliša. Saznajte više
Digitalna etika
HT Grupa je odlučila poštovati digitalnu etiku prilikom razvoja umjetne inteligencije (AI) i pridržava se brojnih pravila o tome kako ostvariti interakciju s digitalnim tehnologijama. Vjerujemo u ogroman potencijal AI i uvjereni smo da se taj potencijal može postići samo ako se AI razvija i primjenjuje u skladu sa zakonima, vrijednostima i etičkim smjernicama. Pozivamo vas da sudjelujete u našoj edukaciji o digitalnoj etici, upoznate se s našim smjernicama digitalne etike o AI kao i načinom na koji HT Grupa želi doprinijeti digitalnoj odgovornosti i sudjelovati u daljnjem razvoju AI. O uvođenje novog rizika u procjenu rizika usklađenosti saznajte ovdje.
Saznajte više