Hrvatski Telekom d.d.

Vizija

OSTVARITI ODRŽIV I PROFITABILAN RAST KOMPANIJE POVEZUJUĆI SVE U HRVATSKOJ S PRILIKAMA KOJE PRUŽA DIGITALIZACIJA I OMOGUĆITI LJUDIMA DA SVOJ ŽIVOT UČINE BOLJIM.

Vodeća načela

  • Oduševi naše korisnike
  • Odradi posao
  • Postupaj s poštovanjem i integritetom
  • Budi uvijek član tima - i kad smo zajedno i kad smo odvojeni
  • Ja sam T – na mene računajte
  • Ostani znatiželjan & razvijaj se

Načelima su izražene smjernice kojima se trebamo rukovoditi u našem svakodnevnom radu, smjernice koje promiču etično ponašanje, međusobno poštivanje, timski rad, postizanje što boljih rezultata na što jednostavniji način, otvoreno izražavanje mišljenja, preuzimanje odgovornosti, stvaranje okruženja u kojem se potiču, prepoznaju i cijene iznimni rezultati.

Njegujući zajedničke standarde ponašanja, podjednako prema našim korisnicima i prema suradnicima, stvaramo radnu atmosferu u kojoj je zadovoljstvo raditi, te pridonositi ukupnom poslovnom uspjehu kompanije. Odgovornost za promicanje vrijednosti je na svima nama – od najvišeg menadžmenta do svih zaposlenika. Jer, organizacijske vrijednosti žive su u onoj mjeri u kojoj ih živimo svi mi zaposleni u kompaniji. Prihvaćajući načela, ne kao niz pravila koja nam nešto propisuju već kao vrijednosti koje nas motiviraju, inspiriraju i ispunjavaju pozitivnom energijom, možemo postići vrhunske rezultate, svatko u svojem poslu, u našim timovima i ukupno kao kompanija.

Kodeks ponašanja

Imidž kompanije i vrijednost njene robne marke ne ovise samo o kvaliteti proizvoda i usluga, već i o ponašanju zaposlenika prema korisnicima s jasnim standardima poslovnog ponašanja zasnovanih na visokim etičkim načelima.

Uvođenjem Kodeksa ponašanja (Code of Conduct) HT postavlja jasne standarde svog poslovnog ponašanja koje se, uz dobre gospodarske rezultate, zasniva na visokim etičkim načelima.

Kodeks ponašanja u HT-u usvojila je Uprava 9. svibnja 2006. prihvativši inicijativu da se kodeks implementira kod svih članica Deutsche Telekom Grupe. Zbog promjena u poslovnom okruženju, Kodeks se redovito revidira kako bi odražavao postojeće stanje.

Kodeks sadrži općenite formulacije koje imaju dugoročnu valjanost, a istodobno je “živi dokument“ koji tvori most između vrijednosti i politike Grupe uz maksimalnu transparentnost. Kodeks ponašanja predstavlja smjernicu kako se ponašati na pravno prihvatljiv način, uz visoku razinu integriteta u svakodnevnom radu.

Namjera je Kodeksa ponašanja da svim radnicima, rukovoditeljima, povezanim osobama te dobavljačima i partnerima na jednostavan i transparentan način da okvir za ponašanje u poslovanju, podijeli svoju poslovnu etiku te društvena i ekološka opredjeljenja  te da im pruži jasne upute o postupanju u svim situacijama koje se mogu očekivati u poslovnom životu.

Dojavite nam sve nepravilnosti

Svaki zaposlenik, poslovni partner, korisnik ili dioničar, može prijaviti kršenje Kodeksa ponašanja kao i druge nepravilnosti u poslovanju, primjerice prijevare ili nezakonitosti u poslovanju. HT jamči punu povjerljivost postupka, a moguće su i anonimne dojave.

Ukoliko raspolažete informacijama o nezakonitim ili neetičkim postupanjima HT-a ili nekog od njegovih partnera, dojavu o tome možete podnijeti kroz naš kanal za dojave. Dojave su strogo povjerljive.

Poštom Hrvatski Telekom d.d. (Odsjek za usklađenost poslovanja)
Etička linija
Radnička cesta 21
10000 Zagreb
Telefonom 0800 9823 (radnim danom od 9 do 15 sati)
Faxom +385 7 5802 472
E-mailom eticka.linija@t.ht.hr

Za prijavu nepravilnosti temeljem Zakona o zaštiti nepravilnosti obratite se na mail adresu: povjerljiva.osoba@t.ht.hr.
Povjerljiva osoba: Darko Šutić, +385 99 3366 013

Osim lokalnim kanalima, nepravilnosti možete prijaviti i putem TellMe portala DT Grupe, i to na sljedeće načine:

  • mail: tell-me@telekom.de
  • anonimni sustav za prijave nepravilnosti (BKMS): Anonimna online prijava
  • telefon: +8000 3824 835
  • pošta: Deutsche Telekom AG, Whistleblower Portal TellMe , Friedrich-Ebert-Allee 140, D-53113 Bonn

Svrha navedenih kanala je zaprimanje prijava kršenja zakonskih odredbi, kao i internih propisa kompanije, uključujući kršenja ljudskih prava ili rizike za okoliš, kao i kršenja prava unutar našeg globalnog lanca opskrbe.

DT-ove kanale za prijavu nepravilnosti možete pronaći i na portalu Deutsche Telekoma za prijavu nepravilnosti.

Preuzmite Kodeks ponašanja

SAD! — Sustav Anonimnih Dojava

SAD! sustavom možete prijaviti bilo koju vrstu nepravilnosti i kršenja zakonskih propisa. Sustav u potpunosti štiti vašu anonimnost i funkcionira kao virtualni poštanski sandučić, te omogućava anonimni dijalog između vas i osoba koje obrađuju dojavu. Saznajte više

BKMS — Business Keeper Monitoring System

Business Keeper Monitoring System u funkcionalnom je smislu potpuno istovjetan SAD! sustavu. Dojave podnesene putem BKMS obrađuju djelatnici Deutsche Telekom Grupe u Bonnu, dok dojave podnesene putem SAD! sustava obrađuju djelatnici Hrvatskog Telekoma. Saznajte više

Compliance za partnere/dobavljače HT Grupe

HT Grupa, kao dio DT Grupe, naglašava važnost usklađenosti s zakonima i internim propisima u svakodnevnom radu. Zakonito i etičko ponašanje ključno je za izgradnju povjerenja kupaca i poslovnih partnera. HT Grupa očekuje da dobavljači u globalnim opskrbnim lancima poštuju ljudska prava, uvjete rada, zdravlje, sigurnost i ekološke standarde. Dobavljači se potiču da prihvate Kodeks ponašanja HT Grupe kako bi osigurali odgovorno poslovanje. Sudjelovanjem u našim edukacijama možete bolje razumjeti usklađenost poslovanja, prevenciju korupcije te primijeniti stečeno znanje u svakodnevnom radu.

Kodeks ponašanja dobavljača HT Grupe
HT Group Supplier Code od Conduct


Edukacija na hrvatskom jeziku
Edukacija na engleskom jeziku

Kodeks ljudskih prava

Kodeks ljudskih prava Hrvatskog Telekoma, kao i Deutsche Telekom Grupe, usmjerava prema odgovornom postupanju, ističući važnost ljudskih prava i zaštitu okoliša. Primjenjuje se na globalnoj razini, odražavajući zakonske i regulatorne promjene te zahtjeve investitora i kupaca. Kodeks obvezuje kompaniju i njene zaposlenike da poštuju i promiču ljudska prava te brinu za okoliš, kao i da dosljedno usmjeravaju korporativne procese prema održivosti. Usklađuje se s novim zakonskim zahtjevima, poput njemačkog "Zakona o lancu opskrbe - LkSG" i nadolazeće europske direktive o dubinskoj analizi ljudskih prava i okoliša. Kodeks je dostupan javnosti i predstavlja temelj za sve poslovne aktivnosti, primjenjujući se jednako na zaposlenike, dobavljače i poslovne partnere. Uključuje načela koja se detaljno opisuju u internim politikama, postupovnim uputama i procesima, čineći tako okvir djelovanja Grupe u promicanju ljudskih prava i zaštiti okoliša. Saznajte više

Digitalna etika
HT Grupa je odlučila poštovati digitalnu etiku prilikom razvoja umjetne inteligencije (AI) i pridržava se brojnih pravila o tome kako ostvariti interakciju s digitalnim tehnologijama. Vjerujemo u ogroman potencijal AI i uvjereni smo da se taj potencijal može postići samo ako se AI razvija i primjenjuje u skladu sa zakonima, vrijednostima i etičkim smjernicama. Pozivamo vas da sudjelujete u našoj edukaciji o digitalnoj etici, upoznate se s našim smjernicama digitalne etike o AI kao i načinom na koji HT Grupa želi doprinijeti digitalnoj odgovornosti i sudjelovati u daljnjem razvoju AI. O uvođenje novog rizika u procjenu rizika usklađenosti saznajte ovdje.
Saznajte više

Brinemo o vašoj privatnosti.

Koristimo kolačiće i slične tehnologije kako bismo vam pružili najbolje moguće online iskustvo i prilagodili sadržaj vašim interesima. Pomoću kolačića i korištenih tehnologija informacije se mogu pohraniti, obogatiti i čitati na vašem uređaju.

Klikom na "Prihvati sve" slažete se s pristupom vašem uređaju i obradom vaših podataka, stvaranjem i obradom pojedinačnih korisničkih profila na web stranicama, partnerima i uređajima te prijenosom vaših podataka trećim stranama. Vaš pristanak putem gumba „Prihvati sve” također predstavlja temelj za prijenos podataka u treće zemlje (čl. 49. GDPR-a).

Hrvatski Telekom ne može osigurati razinu zaštite podataka koja odgovara onoj u EU za prijenos podataka u tzv. treće zemlje, odnosno one zemlje izvan EU za koje ne postoji odluka Komisije EU o adekvatnosti i za koje ne postoje tzv. prikladna jamstva. U takvim državama postoji mogućnost da npr. vlast ima pristup vašim podacima o online korištenju i informacijama o proizvodima koje ste naručili na ovoj web stranici te nije zajamčeno potpuno ostvarivanje vaših prava u obradi podataka.

Za više informacija, uključujući i obradu podataka od strane nezavisnih pružatelja, pogledajte Informacije o obradi osobnih podataka putem kolačića.