22. 7. 2022.
- Digitalni stručnjaci Hrvatskog Telekoma za korisnika će izraditi modernu i prilagodljivu web-stranicu te ju održavati tijekom cjelokupnog trajanja korištenja usluge
- Kreiran je paket koji uključuje izradu i održavanje automatiziranog web shopa tj. online trgovine koja radi 24 sata dnevno
- S dodatnim opcijama korisnik ne mora brinuti o uređivanju sadržaja, kreiranju izvještaja, povezivanju web-stranice s društvenim mrežama ili izradi materijala za digitalno oglašavanje
HT s uslugom Digitalno poslovanje zaokružio portfelj usluga za poslovne korisnike
Hrvatski Telekom, vodeći pružatelj digitalnih usluga, obogatio je portfelj poslovnih rješenja s uslugom Digitalno poslovanje i time zaokružio ponudu usluga za digitalizaciju poslovanja.
Digitalni stručnjaci Hrvatskog Telekoma za korisnika će izraditi modernu i prilagodljivu web-stranicu te ju održavati tijekom cjelokupnog trajanja korištenja usluge. Također će i prilagoditi sadržaj za bolju vidljivost na tražilicama (SEO optimizacija) te smjestiti web-stranicu u internetski prostor (hosting). Poslovni korisnici sada bezbrižno mogu do nove web-stranice i/ili web shopa - ne trebaju znati kodirati niti koristiti različite programe i alate kako bi predstavili svoju tvrtku online.
Znatni porast online kupovine u posljednjih nekoliko godina pokazao je i koliko je važan kvalitetan web shop za cjelokupno iskustvo online kupovine i zadovoljstvo kupaca. Kako bi poslovni korisnici sigurno zakoračili u svijet online kupovine i povećali prihode, kreiran je paket koji uključuje izradu i održavanje automatiziranog web shopa tj. online trgovine koja radi 24 sata dnevno. Dodatna prednost je mogućnost praćenja posjećenosti, popularnosti proizvoda te analize kupaca što se može iskoristiti za daljnje poboljšanje i oblikovanje ponude.
Veliki izbor dodatnih modula za nadogradnju web-stranice i/ili web shopa, prilagođenih pojedinim djelatnostima, omogućuju korisnicima da se istaknu u moru konkurencije i još više automatiziraju i prilagode svoj online sadržaj.
Digitalni marketing pomoći će pri dodatnom oglašavanju poslovanja na internetu, tražilicama i digitalnim platformama, a za maksimalnu sigurnost online plaćanja kreditnim i debitnim karticama, jednokratno ili na rate, dostupna je PayWay usluga.
Bez početnih jednokratnih troškova, usluga Digitalno poslovanje nudi se u obliku četiri paketa koji se plaćaju mjesečno: Web stranica, Web Shop, Web stranica Premium i Web Shop Premium. Na temelju istraživanja i povratnih informacija korisnika, u Premium pakete je, između ostalog, uključeno održavanje 24/7, što znači da je korisnik u potpunosti bez brige oko daljnjeg postavljanja i ažuriranja sadržaja na web-stranici i/ili web shopu.
"Na internetu se nalazi veliki broj potencijalnih kupaca, a web-stranica je prvo mjesto gdje tvrtke započinju s izgradnjom svoga brenda online. Za tvrtke koje se bave prodajom usluga ili proizvoda, sljedeći korak je kreiranje web shopa kako bi se povećao doseg do novih kupaca, pa zatim slijedi oglašavanje na internetu i društvenim mrežama za još veću online vidljivost... Sve to osigurava Hrvatski Telekom, a u kombinaciji s drugim poslovnim uslugama, Digitalno poslovanje omogućuje potpunu integraciju obrta te malih i srednjih tvrtki u procese digitalne transformacije i uspješan nastup na tržištu", istakla je Ivana Beli Oštarčević, direktorica Sektora za razvoj i upravljanje portfeljem ICT usluga.
Uz osnovne pakete usluge moguća je i aktivacija dodatnih opcija kako bi se prisutnost na internetu u potpunosti prilagodila korisničkim potrebama. Na taj način korisnik ne mora brinuti o uređivanju sadržaja, kreiranju izvještaja, povezivanju web-stranice s društvenim mrežama ili izradi materijala za digitalno oglašavanje.