7. 7. 2022.
- Volonteri pripadnici generacije Z na platformi mogu predstaviti svoje neprofitne projekte, povezati se s kolegama iz Europe te steći nova znanja i prilike za suradnjom
- Pristup platformi je besplatan i otvoren za sve voditelje volonterskih projekata u dobi između 18 i 30 godina
- Svaki mjesec dva najbolja projekta dobivaju individualiziranu potporu kako bi dodatno unaprijedili svoj rad i povećali vidljivost svojih projekata
Hrvatski Telekom predstavio novu platformu #WhatWeValue kojom podržava rad mladih volontera
Hrvatski Telekom daje podršku mladim volonterima i predstavlja novu platformu #WhatWeValue. Radi se o besplatnoj, globalnoj digitalnoj platformi kojoj je cilj omogućiti mladim volonterima financijsku podršku te ih povezati s iskusnim voditeljima humanitarnih i društveno-odgovornih akcija koji im mogu pomoći u ostvarivanju njihovih ciljeva.
Jedino što je potrebno učiniti jest prijaviti volonterski projekt, a najbolje ocijenjeni ostvarit će i dodatnu, personaliziranu podršku Hrvatskog Telekoma.
Podrška se prilagođava potrebama projekta; od online podizanja svijesti, osiguravanja resursa ili korisnih sadržaja do stručnog mentorstva. Platforma pritom koristi NFT tehnologiju za pretvaranje digitalne povezanosti u stvarnu vrijednost.
Pristup platformi je besplatan i otvoren za voditelje volonterskih projekata u dobi između 18 i 30 godina iz cijele Europe. Različite kategorije uključuju rodnu, rasnu i društvenu jednakost, zastupanje prava osoba s invaliditetom, klimatske promjene, urbanu regeneraciju, mentalno zdravlje, migracije, prava životinja i još mnogo toga.
Na kraju svakog mjeseca, dva najbolja projekta dobit će individualiziranu potporu kako bi osnažili svoje ciljeve. Na platformi se već nalazi gotovo 100 prijavljenih projekata iz više od 10 zemalja, a među njima su i projekti iz Hrvatske - Čisteći medvjedići, Sklonište za napuštene životinje Udruge Pobjede i Udruga Šapa u srcu Ogulin.
„Izrazito nas veseli vidjeti kako je generacija Z orijentirana na društveno odgovorno djelovanje, a volonterstvo je savršen primjer kako mladi ljudi koriste tehnologije u svrhu pokretanja akcija u stvarnom svijetu i unaprjeđenja naših života i života zajednica u kojima živimo i poslujemo. Ovom platformom želimo podržati njihove vrijednosti i teme koje su im od izrazitog značaja te sve zainteresirane pozivamo da prijave svoje hvalevrijedne projekte”, poručila je Branka Bajt, direktorica Sektora za brend Hrvatskog Telekoma.
Istraživanje koje je provela VICE Media grupa u lipnju 2022. godine pokazalo je kako je čak 82% pripadnika generacije Z na globalnoj razini volonterski angažirano te navode da im je najveća motivacija za daljnji rad – pozitivni utjecaj na zajednicu, prijatelje i obitelj.
Platforma je dio programa koji je Deutsche Telekom razvio za osnaživanje mladih putem ključnih tehnologija te je nastavak kampanje #WhatWeDoNext i #WeAreFutureproof, koje su obje istaknule jedinstvenu vrijednost generacije Z za izgradnju pozitivnijeg svijeta.
Platforma #WhatWeValue uključivat će niz aktivnosti, a jedna od njih je i film u režiji nagrađivane Olive Kastebring, sa stvarnim mladim volonterima i akronimom 'NFT', koji će biti prisutan na relevantnim društvenim medijima generacije Z, uključujući Instagram, Twitch, Snapchat, Spotify i Tik Tok.
Sve dodatne informacije o platformi #WhatWeValue i kako se prijaviti dostupno je na: https://whatwevalue.telekom.com/hr-HR/