16. 3. 2022.
Hrvatski Telekom proglašen jednom od najetičnijih svjetskih kompanija 2022.
- Prva hrvatska kompanija ikad na Ethisphere listi najetičnijih svjetskih kompanija
- Hrvatski Telekom dobitnik priznanja za najviše standarde etičnosti i usklađenosti, integriteta i kulture, odgovornog poslovanja, korporativne odgovornosti, upravljanja i vodstva
Hrvatski Telekom prepoznat je od strane Ethisphere, globalnog lidera u definiranju i unapređenju standarda etičkih poslovnih praksi, kao jedna od Najetičnijih svjetskih kompanija 2022.
Ovo je prvi put da je hrvatska kompanija zavrijedila ovo priznanje i ispunila Ethisphere kriterije izvrsnosti u pet kategorija uključujući program etike i usklađenosti, etičku kulturu, korporativnu odgovornost, upravljanje i vodstvo. Time se Hrvatski Telekom našao u društvu renomiranih svjetskih kompanija kao što su primjerice: Accenture, Hewlett Packard, Intel, IBM, L’Oréal, Microsoft, Salesforce, Sony, Starbucks.
Hrvatski Telekom je također jedan od samo 5 dobitnika globalno u telekomunikacijskoj industriji, pri čemu samo 17 od 136 dobitnika ima sjedište u Europi.
„Ponosni smo što je Ethisphere prepoznao Hrvatski Telekom radi naše primjene najviših standarda poslovanja, korporativnog upravljanja i korporativne etike te što smo prva kompanija iz Hrvatske koja se našla među najetičnijim svjetskim kompanija. Integritet, ugled i povjerenje sastavni su dijelovi održive i uspješne kompanije, te kao takvi predstavljaju i temelj našeg svakodnevnog poslovanja. Kao lider u digitalizaciji, stalno podižemo ljestvicu i postavljamo nove, sve ambicioznije industrijske standarde. Potičemo razvoj društva znanja, otvaramo vrata novih mogućnosti pojedincima, poslovnim subjektima i društvu, pritom se vodeći najvišim etičkim standardima koji su dijelom naše korporativne kulture”, izjavio je Kostas Nebis, predsjednik Uprave Hrvatskog Telekoma.
„Danas je za poslovne lidere važnije nego ikada prije da su etični, odgovorni i od povjerenja kako bi potaknuli pozitivne promjene. Dobitnici priznanja 'Najetičnije svjetske kompanije' lideri su po pitanju poslovnog integriteta te zahvaljujući predanosti, integritetom, održivošću, korporativnim upravljanjem i djelovanjem u zajednici služe kao inspiracija. Čestitamo Hrvatskom Telekomu što je jedna od Najetičnijih svjetskih kompanija“, dodao je izvršni direktor Ethisphere Timothy Erblich.
Etika & rezultati
Ethisphere 2022 Ethics Indeks predstavlja grupu društava izlistanih na burzama koja su prepoznata kao primatelji ovogodišnjeg priznanja za najetičnije svjetske kompanije i koja ostvaruju za 24,6 postotnih bodova bolje rezultate od usporedivog indeksa velikih kompanija u razdoblju od posljednjih pet kalendarskih godina. Ovakvi bitno bolji rezultati karakteristično su obilježje onoga što Ethisphere naziva “Ethics Premium” i ono je konstanta otkad je Ethisphere počeo pratiti uspješnost kompanija dobitnika.
Metodologija i bodovanje
Utemeljen na Ethisphereovom zaštićenom Ethics Quotient®, proces procjene Najetičnijih svjetskih kompanija uključuje detaljnu analizu s više od 200 parametara o kulturi, okolišnim i društvenim praksama, etici i usklađenosti, korporativnom upravljanju, raznolikosti i inicijativama za podršku snažnom lancu vrijednosti. Proces služi kao operativni okvir za preuzimanje i kodificiranje vodećih praksi organizacija u različitim industrijama i diljem svijeta.
O Hrvatskom Telekomu
Hrvatski Telekom (HT) je vodeća telekomunikacijska kompanija u Hrvatskoj koja pruža cijeli niz telekomunikacijskih usluga - usluge fiksne i mobilne telefonije, prijenosa podataka, TV usluga, interneta i međunarodnih komunikacija.
Kao najveći privatni investitor u digitalizaciju, Hrvatski Telekom je također lider u digitalizaciji Hrvatske te je 2020. godine prvi pokrenuo komercijalnu 5G mrežu u Hrvatskoj, čime je otvorio novo poglavlje u razvoju digitalnog društva i gospodarstva, pripremajući Hrvatsku za digitalnu transformaciju temeljenu na Industriji 4.0.
Brojna neovisna međunarodna priznanja tijekom godina potvrdila su vodeći status Hrvatskog Telekoma u mreži u Hrvatskoj. HT je također prepoznat kao jedna od deset najbržih mreža ne samo u Europi nego i u svijetu.
Osim toga, Hrvatski Telekom također nudi široku paletu poslovnih rješenja i usluga tvrtkama svih veličina, od ICT i Cloud usluga do POS i korisničkih rješenja, kao i rješenja za Pametni grad za lokalne uprave.
Vizija Hrvatskog Telekoma je osigurati održiv i profitabilan rast povezivanjem svih u Hrvatskoj s mogućnostima digitalizacije koja će omogućiti ljudima da poboljšaju svoje živote.
O Ethisphere
Ethisphere® je globalni lider u definiranju i unapređenju standarda etičkih poslovnih praksi koje potiču korporativni karakter, povjerenje na tržištu i poslovni uspjeh. Ethisphere ima veliku stručnost u mjerenju i definiranju temeljnih etičkih standarda koristeći saznanja temeljena na podacima koji pomažu kompanijama poboljšati korporativni karakter te mjeriti i poboljšati kulturu. Ethisphere odaje počast vrhunskim postignućima kroz svoj program priznanja za Najetičnije svjetske kompanije i kroz Business Ethics Leadership Alliance (BELA) ujedinjuje zajednicu stručnjaka iz industrije. Više informacija o Ethisferi možete pronaći na: https://ethisphere.com.