23. 11. 2021.
- Zahvaljujući novoj ponudi, mladi mogu neometano uživati u omiljenom sadržaju
- Osim bingeNscroll opcije, korisnici u Moj Telekom aplikaciji dobivaju i razne druge pogodnosti
- U novoj kampanji HT-a 'Tebe Se Pita' snovi, želje i potrebe mladih stavljeni su na prvo mjesto
Neograničeni YouTube, Instagram, Tik Tok, Netflix i WhatsApp u novoj ponudi za mlade Hrvatskog Telekoma
Hrvatski Telekom, vodeći pružatelj telekomunikacijskih usluga, predstavio je novu ponudu za mlade, koja im pruža neograničeno uživanje u omiljenom sadržaju. Svi korisnici obuhvaćeni ovom ponudom tako mogu aktivirati bingeNscroll opciju koja im omogućuje neograničeno korištenje YouTubea, Instagrama, Tik Toka, Netflixa, ali i uživanje u brojnim drugim pogodnostima.
U sklopu nove ponude za mlade, korisnici na bonove u dobi od 15 do 25 godina mogu birati između Simpa L tarife po cijeni od 99 kuna, koja uključuje 8 GB interneta te između Simpa XL tarife za 119 kuna, koja uključuje 13 GB interneta, a obje tarife sadrže i 2.000 minuta i SMS-ova prema svim mrežama. Korisnici na bonove uz navedene opcije mogu aktivirati i besplatan WhatsApp ili Snapchat, a prilikom svake aktivacije registrirani korisnici dobivaju i besplatnih 1 GB interneta. Hrvatski Telekom poklanja im i ekstra pogodnosti, dodatnih 1 GB interneta te neograničeno korištenje YouTubea, Instagrama, Tik Toka i Netflixa koje korisnici mogu aktivirati u MojTelekom aplikaciji.
Kada je riječ o pretplati, njenim korisnicima u dobi od 18 do 25 godina dostupne su M tarifa za 143 kune koja sadrži 20 GB interneta, L tarifa za 179 kuna s uključenih 40 GB interneta, a za najveće surfere tu je Unlimited tarifa za 206 kuna s neograničenim internetom. Sve pretplatničke tarife sadrže i 5.000 minuta i SMS-ova prema svim mrežama. Korisnici pretplate mogu aktivirati i dodatnu aplikaciju bez potrošnje interneta, kao što je WhatsApp, HBO GO, Deezer ili Facebook, te neograničeno korištenje YouTube, Instagram, Tik Tok i Netflix aplikacija. Pretplatnici mogu birati i između posebne ponude uređaja koji mijenjaju način doživljavanja i dijeljenja sadržaja.
Kako bi mladima pružio prave alate, znanja i najnapredniju tehnologiju, Hrvatski Telekom pokrenuo je kampanju 'Tebe Se Pita', u kojoj na prvo mjesto stavlja njihove snove, želje i potrebe. Kao digitalni predvodnik u Hrvatskoj, HT svim svojim korisnicima, pa tako i mladima, nastavlja pružati prilike potrebne za izgradnju boljeg svijeta mogućnosti. Sve detalje nove ponude za mlade moguće je saznati na web stanici: hrvatskitelekom.hr/tebesepita