16. 3. 2020.
Važne informacije za korisnike Hrvatskog Telekoma
MREŽA
Hrvatski Telekom posebnu pažnju posvećuje povezanosti, osobito u trenucima kao što je situacija izazvana širenjem novog virusa, te zahvaljujući svojoj infrastrukturi izuzetnog kapaciteta i kvalitete, ali i zalaganju svih djelatnika, svojim korisnicima osigurava besprijekorne komunikacijske usluge na pouzdan i stabilan način.
BENEFITI ZA KORISNIKE
Već smo donijeli niz mjera kojima olakšavamo novonastalu situaciju našim privatnim i poslovnim korisnicima pa smo tako od ponedjeljka, 16. ožujka, svim svojim korisnicima na pretplatu ili bonove, odnosno učenicima koji se koriste programom Škola za život, omogućili besplatan pristup dok se nastava bude održavala na daljinu.
Svim privatnim pretplatnicima na raspolaganju će biti 15 besplatnih gigabajta prometa u narednih 30 dana, dok će korisnici na bonove imati 2 gigabajta na raspolaganju besplatno.
Već smo prošlog tjedna poslovnim korisnicima omogućili dodatnih 50 gigabajta prometa, koje mogu koristiti u sedam dana, u svrhu olakšanja udaljenog poslovanja i rada od kuće. Nakon toga, svi poslovni korisnici će u narednih 30 dana dobiti još dodatnih 15 gigabajta prometa. Oni poslovni korisnici koji već koriste Flat poslovnu tarifu, na besplatno korištenje dobili su MAXtv To Go uslugu. (* Kada potroše 15 GB ili po isteku 30 dana, dobit će poruku o deaktivaciji. Ako već imaju aktiviranu opciju Internet 50 GB promo u trajanju 7 dana, prvo se troši promet iz te opcije a nakon toga dodatnih 15 GB.)
Svi korisnici MAXtv usluge u periodu do 1. travnja, a po potrebi i dulje, mogu besplatno koristiti Snimalicu koja omogućava snimanje i praćenje najvažnijeg informativnog i edukativnog sadržaja do 7 dana unazad te besplatno praćenje ekskluzivnih premijera, hit-serija, filmova i crtića holivudske, europske i regionalne produkcije na Pickbox NOW i RTL Play Premium videopaketima. Podsjećamo i kako Hrvatski Telekom nudi i uslugu instrukcije.hr koja učenicima putem video instrukcija pomaže u svladavanju gradiva iz matematike za osnovnu i srednju školu. Sve video instrukcije su napravljene po programu školskog kurikuluma. Uz instrukcije.hr svaki školarac može uvježbat i naučiti kako rješavati lakše ili teže zadatke iz matematike za svaki razred. Instrukcije su dostupne svima bez ikakve dodatne naknade u MAXtv Videoteci i putem MAXtv To Go usluge.
RAD OD KUĆE
Hrvatski Telekom je u proteklom razdoblju oformio Tim za koordinaciju krizne situacije koji je, temeljem naputaka nadležnih epidemiologa, provodio i provodi sve potrebne sigurnosne mjere vezane uz naš svakodnevni rad. Kao tvrtka od strateškog značaja za našu zemlju, HT ima odgovornost osigurati kontinuitet rada. To je naša odgovornost prema svim zaposlenicima, kompaniji i društvu u cjelini. Kako bismo dodatno zaštitili zdravlje naših zaposlenika donesena je odluka da svi zaposlenici, koji imaju uvjete za rad od kuće te koji imaju suglasnost nadređene osobe, rade od kuće.
TEHNIČARI/KONTAKTNI CENTAR/PRODAJNA MJESTA
Zaposlenici čiji posao se ne može neometano obavljati od kuće (kolege iz frontlinea) nastavljaju raditi na svojim radnim mjestima (u prostorima HT, dućanima i na terenu) jer moramo voditi računa i o našim korisnicima te pomoći cijelom našem društvu da u ovim izazovnim vremenima i dalje uspješno funkcionira – a osiguravanje stabilne i pouzdane komunikacijske usluge je jedan od prioriteta. Za zaposlenike koji nastavljaju raditi u prostorima HT-a osigurana je maksimalna zaštita zdravlja za vrijeme obavljanja njihovih poslova (pojačano čišćenje prostora, dezinfekcija i ostali potrebni higijenski uvjeti).
Za tehničare čiji posao podrazumijeva terenski rad osigurane su odgovarajuće količine dezinficijensa, lateks rukavica te navlaka za cipele, a naručene su i dodatne količine maski za lice koje će biti distribuirane tijekom ovog tjedna.
Na svim prodajnim mjestima nalaze su obavijesti u kojima korisnike molimo da prilikom boravka u prodajnom prostoru obavezno vode računa o higijenskim pravilima istaknutima na plakatima u prostoru. Ukoliko naši zaposlenici/službene osobe primijete da se korisnici ne pridržavaju pravila ili imaju vidljive simptome koji bi mogli odgovarati simptomima virusa, bit će primorani udaljiti korisnike iz prostora. Korisnike molimo da, zbog trenutačne rizične zdravstvene situacije za sve građane, navedene upute shvate vrlo ozbiljno jer su one namijenjene njihovoj sigurnosti i sigurnosti svih ostalih posjetitelja te naših zaposlenika i šire. Također, i za zaposlenike na prodajnim mjestima su osigurani dezinficijensi i lateks rukavice, dok će maske za lice biti distribuirane tijekom ovog tjedna.
APLIKACIJA MOJ TELEKOM
Trenutno se nalazimo u izazovnom periodu kada je prijeko potrebna solidarnost cijelog društva. Kao kompanija, poduzeli smo sve kako bismo omogućili kontinuirani rad i pružanje usluga korisnicima. Međutim, kako bismo olakšali izazove u kontinuiranom djelovanju Kontaktnog centra, apeliramo na sve korisnike da instaliraju i koriste aplikaciju Moj Telekom koja im omogućava brojne pogodnosti. Korisnici uz aplikaciju mogu:
- pratiti troškove, pregledati plaćene i pristigle računa te brzo i jednostavno plaćati bez naknade
- doplaćivati bonove sebi i drugima, direktno iz imenika ili ponoviti prethodnu nadoplatu
- pratiti potrošnju opcija, interneta, minuta
- prijavljivati smetnje, pratiti status rješavanja
- pratiti aktivaciju usluga te promjenu paketa i tarifa
- aktivirati i deaktivirati opcije te aktivirati 1 GB besplatno svaki mjesec iznova