13. 3. 2020.
Hrvatski Telekom omogućio zaposlenicima rad od kuće
U Hrvatskom Telekomu svakodnevno intenzivno razrađujemo planove za ostvarivanje svih koraka propisanih odgovarajućim protokolom, kako bismo kao tvrtka od strateškog značaja za našu zemlju, osigurali kontinuitet rada. To je naša odgovornost prema svim zaposlenicima, kompaniji i društvu u cjelini.
Kako bismo dodatno zaštitili zdravlje naših zaposlenika donesena je odluka da svi zaposlenici, koji imaju uvjete za rad od kuće te koji imaju suglasnost nadređene osobe, već od danas, 13. ožujka, rade od kuće. Valja istaknuti kako će svim zaposlenicima u takvom radu svakako pomoći brojni digitalni alati koje imamo na raspolaganju i pomoću kojih će se sva komunikacija i dogovori unutar timova i dalje odvijati neometano.
Zaposlenici čiji posao se ne može neometano obavljati od kuće (kolege iz frontlinea) nastavljaju raditi na svojim radnim mjestima (u prostorima HT, dućanima i na terenu) jer moramo voditi računa i o našim korisnicima te pomoći cijelom našem društvu da u ovim izazovnim vremenima i dalje uspješno funkcionira – a osiguravanje stabilne i pouzdane komunikacijske usluge je jedan od prioriteta. Za zaposlenike koji će nastaviti raditi u prostorima HT-a osigurat će se maksimalna zaštita zdravlja za vrijeme obavljanja njihovih poslova (pojačano čišćenje prostora, dezinfekcija i ostali potrebni higijenski uvjeti.
Među mjerama koje smo poduzeli ističemo i odgode svih poslovnih putovanja u inozemstvo kao i strogu preporuku da se odgode privatna putovanja.
Preporuka je i smanjenje broja sastanaka uživo. Kao tehnološki lider i kompanija koja pruža napredna telekomunikacijska rješenja, u mogućnosti smo osigurati sastanke putem konferencijskih ili videokonferencijskih veza, kako s poslovnim korisnicima, tako i s kolegama iz Deutsche Telekom Grupe te međusobno.