17. 7. 2019.
Nina Išek Međugorac, direktorica korporativnih komunikacija Hrvatskog Telekoma i jedna od prvih magistrica na području odnosa s javnošću u Hrvatskoj, proglašena je Ženom godine 2019.! Posebno veseli činjenica da je Išek Međugorac ovu nagradu dobila na temelju činjenice da, pod njezinom palicom, Hrvatski Telekom i Institut za razvoj i inovativnost mladih, a od ove godine i uz pokroviteljstvo Ministarstva znanosti i obrazovanja, već četvrtu godinu zaredom provodi donacijski program pod nazivom Generacija Now.
Doprinos izgradnji svijeta boljih mogućnosti
Koliko je projekt uistinu vrijedan i koliko pridonosi izgradnji svijeta boljih mogućnosti, na što se HT obvezao, govori i činjenica da je u donacijskom programu do danas sudjelovalo preko dvije tisuće učenika osnovnih i srednjih škola diljem Hrvatske. Cilj donacijskog natječaja je povezivati postojeća i nova znanja u području tehnologije pri izradi kreativnih IoT projekata, razvijati kreativnost, inovativnost i razumijevanje modernih tehnologija te pripremiti mlađe generacije za poslove budućnosti. Vrijednost projekta prepoznata je i na međunarodnoj razini i to prošle godine kada je Generacija Now osvojila prestižnu nagradu na konferenciji Native Advertising DAYS u Berlinu.
Nina Išek Međugorac ističe kako ovo priznanje ujedno potvrđuje da kompanije s višom svrhom mogu i moraju značajno doprinijeti stvaranju boljeg društva.
"Presudno je da mi u odnosima s javnošću čujemo i osjetimo potrebe zajednice te usmjerimo organizacije u kojima radimo na odgovorno ponašanje u društvu. Što se tiče projekta Generacija Now, mislim da je znanje najisplativija investicija. Kvalitetnim obrazovanjem svi imaju jednaku priliku, bilo da su žene, muškarci, stari ili mladi, bogati ili siromašni. I zbog toga je ova godina za nas bila važna i velika. Tisuće djece u sklopu donacijskog programa Hrvatskog Telekoma napokon nije učilo za dobru ocjenu, već su kritički promišljali svijet u kojem žive te naučili kako uz pomoć tehnologije stvoriti prilike da oni, njihove obitelji i prijatelji budu zadovoljniji, a njihov život kvalitetniji.", izjavila je Nina Išek Međugorac nakon proglašenja. Uz sve to, Odjel za korporativne komunikacije Hrvatskog Telekoma je ove godine, u suradnji s Hrabrim telefonom i Djecom medija, predstavio i HT-ovu kampanju „Igrajmo na sigurno", koja, kao svojevrstan vodič o gamingu, ukazuje na važnost pravovremene edukacije roditelja, potiče razumijevanje o toj temi te stvara preduvjete za sigurno i pametno igranje igrica.
O nagradi
Uz Ninu Išek Međugorac su, u užem izboru za Ženu godine 2019., bile iznimne i uspješne žene: diplomirana ekonomistica Jasenka Auguštan-Pentek, gradonačelnica Zlatara, zatim Ivana Paradžiković, voditeljica i urednica istraživačke emisije 'Provjereno', i magistrica medicine Ana Barić.
Časopis Zaposlena ovaj izbor održava već 24. put, predstavljajući žene koje su svojim radom posebno obilježile proteklu godinu, promovirale ženska prava kroz vlastitu profesiju te nastojale utrti put svojim mlađim kolegicama. Jedan od ciljeva ovog projekta je poboljšati medijski tretman žena te otkloniti stereotipne uloge koje im se često nepravedno dodjeljuju. Svaka od nominiranih žena zasigurno će nastaviti svojim iznimnim djelovanjem i postignućima u karijeri utjecati na mnoge žene i ohrabrivati ih da se odvaže raditi ono što žele, što ih ispunjava i za što su kompetentne.
„Odnosi s javnošću često se u javnosti percipiraju kao dominantno ženska profesija, no dospjeti na direktorsku poziciju jedne moćne tvrtke kao što je Hrvatski Telekom, a koja se bavi ipak dominantno 'muškim biznisom', svakako je veliki uspjeh. No, ono što Ninu Išek Međugorac dodatno izdvaja jest činjenica da taj svoj poslovni uspjeh i postignuća te moć i utjecaj, koje sa sobom nosi pozicija na kojoj se nalazi, koristi za širu dobrobit vrijednim društvenim angažmanom, odnosno usmjeravanjem dijela napora i sredstava svoje kompanije u projekte koji pridonose boljitku zajednice i društva u cjelini', izjavila je Ana Gruden, glavna urednica časopisa Zaposlena i organizatorica izbora za Ženu godine.