9. 11. 2017.
Nakon vrlo uspješnog kompletnog redizajna Tportala, kolege iz Odjela za medijske i digitalne usluge predstavili su i novi Playtoy. Najveća i najstarija gaming platoforma i multiplayer servis u Hrvatskoj, koja djeluje pod okriljem tportala dobio je novo ruho, a uz to i novu vrlo korisnu opciju – odsada su popularne igre svim korisnicima dostupne na svim ekranima – računalima, mobitelima i tabletima.
Osim novog dizajna, korisnicima su na raspolaganju posve nove funkcionalnosti koje u svijetu gaminga predstavljaju nove standarde i maksimalan doživljaj igre - korisnici mogu izabrati vlastitog avatara, osvojiti izazove i još mnogo toga. Važan je novitet i uvođenje dostignuća koja vidljiva u profilu svakog igrača i specifična su za svaku igru, a najbolje od svega je što prebacivanjem na novi Playtoy korisnici ne gube svoje stare rezultate!
Na novom Playtoyu implementiran je jedinstveni kompanijski ID registracijski sustav – Telekom ID pa je tako osigurana puno veća sigurnost za sve korisnike i ujedno olakšano korištenje svim postojećim korisnicima Hrvatskog Telekoma koji u okviru svojih usluga već posjeduju Telekom ID podatke za pristup raznim aplikacijama.
Na Playtoyu su trenutno dostupne igre Belot, Šah, Čovječe ne ljuti se, Šnaps, Jambalaja i Preferans, a platformu mjesečno posjeti čak 100 000 jedinstvenih korisnika koji se na pojedinim igrama zadražavaju čak 60 minuta što je iznad prosjeka na HR tržištu! Ukupno korisnici u mjesec dana odigraju oko 2 milijuna partija.
Ulaganjem u razvoj Playtoya omogućeno je povećanje traffica tportala što posljedično rezultira generiranjem novih prihoda od oglašavanja i veće mogućnosti kako za korisnike tako i za oglašivače. Upravo iz tog razloga kolege iz Odjela za medijske i digitalne usluge već najavljuju razvoj novih igara i Playtoy mobilne aplikacije potvrđujući tako uspješnu strategiju objedinjavanja svih digitalnih adsales i content produkata unutar HT-a.