22. 8. 2017.
U zajedničkoj organizaciji Iskona, SuperUho festivala i portala Muzika.hr održan je drugi Music Tech Hackathon. Za razliku od prvog (koji se odvijao u klasičnom radnom prostoru), 20 natjecatelja je kroz dva dana programiralo u festivalskim uvjetima tik pored plaže na temperaturi koja je dosezala do 38 stupnjeva, boreći se za nagradu od 10.000 kuna.
Napokon je riješen problem s kojim se suočava svaki organizator festivala – kakav line-up složiti s obzirom na limitirani budžet? Za trajanja nultih dana glazbenog SuperUho festivala, u gustoj borovoj šumi uz plaži s koje puca pogled na cijeli Primošten, održan je drugi Music Tech Hackathon Iskona i Muzike.hr koji je iznjedrio rješenje na gore spomenuti problem.
Glazbeni portal Muzika.hr uz podršku Iskona već drugu godinu zaredom objedinjuje tech i glazbenu scenu, no sada se Hackathon, za razliku od sterilnih i klimatiziranih ureda, održao u malo ekstremnijim (svakako i zabavnijim) festivalskim uvjetima. Nakon povećeg broja prijava profesionalaca iz područja djelovanja kao što su programeri, dizajneri, PR stručnjaci, glazbenici i growth hackeri, odabrano je 10 timova koji su prihvatili izazov i naoružani prijenosnim računalima stigli na nulte dane SuperUho festivala.
Njihov zadatak je bio, nakon što namjeste svoje šatore, raspršiti se po festivalskom kampu i kroz dva dana na ljetnim vrućinama (koje su se penjale i do 40 stupnjeva) isprogramirati algoritam koji će organizatori festivala koristiti u optimizaciji line-upa. U pauzama od programiranja u kampu SuperUho festivala, natjecatelji su se mogli brčkati na plaži, poslušati odlične bendove poput Repetitora ili pak pogledati DORF dokumentarce. Music Tech Hackathon je trajao 28 sati, a prvoplasirani tim je kući odnio nagradu od 10 tisuća kuna.
Nakon prezentacije svojih rješenja, žiri među kojima je bio i glavni organizator SuperUha Mate Škugor, odlučio je da su pobjednički algoritam kreirali Matej Grozdanović i Filip Jukić iz BytePanda. Uspješno su kreirali aplikaciju koja točno predviđa cijenu i tip izvođača na festivalu, bazirano na nekoliko inputa kao što su broj željenih izvođača te budžet festivala.
Prvotno malen ‘music tech-community’ koji je stvoren prošle godine evidentno je prerastao u ozbiljnu priču, pa se za iduću godinu sprema još izazovniji Hackathon.