29. 6. 2017.
- Drugo izdanje natjecanja Fashion Fusion koje je pokrenu Telekom spremno je za početak
- Novost ove godine: ekskluzivni izazov u suradnji s društvom Lufthansa FlyingLab
- Vrhunski partneri potiču talente u razvoju pametne mode i pametnih usluga
U svojim kontinuiranim nastojanjima usmjerenima prema spajanju tehnologije i svijeta mode Deutsche Telekom obvezao se na provedbu drugog izdanja Telekomovog natjecanja Fashion Fusion. Ovog puta, uz glavno natjecanje, Deutsche Telekom i Lufthansa donijeli su zajedničku odluku o novom i ekskluzivnom izazovu koji će predstaviti na ovogodišnjem događanju.
Cilj je natjecanja Fashion Fusion promicanje razvoja relevantne, funkcionalne, održive i, iznad svega, pametne mode. U skladu sa sloganom za ovogodišnje izdanje natjecanja – Tehnologija postaje moda – besprijekorna integracija tehnologije i potrebe za praćenjem marketabilnosti određenog proizvoda, od inicijalnog koncepta do spremnosti za tržište, imat će središnju ulogu u odabiru tri krajnja pobjednika.
„Digitalizacija i telekomunikacije revolucioniraju modnu industriju. Moderna tehnologija mijenja način na koji ljude upotrebljavaju, nose i kupuju odjeću, kao i način na koji se moda plasira na tržište. Tehnologije poput uskopojasnog interneta stvari omogućavaju sve to“, kaže Claudia Nemat, članica Uprave Deutsche Telekoma za tehnologiju i inovacije. „Jedva čekam da vidim ovogodišnji izbor novih inovativnih rješenja koja će obogatiti naš život. Ove godine ponovno imamo jake partnere na našoj strani. Lufthansa se složila s time da postane naš prvi ekskluzivni partner u cilju praktične primjene natjecanja Fashion Fusion kako bismo dodatno poboljšali korisničko iskustvo putnika te zrakoplovne tvrtke putem digitalnih tehnologija.“
Cilj ekskluzivnog izazova „Telekom Fashion Fusion & Lufthansa FlyingLab“ jest u traženju inovacija koje imaju potencijal za praktičnu primjenu posadi zrakoplovne tvrtke i/ili njenim putnicima. Takve bi inovacije mogle uključivati upotrebu pametne tkanine za, primjerice, izradu Lufthansinih uniformi ili optimizirane tehnologije za promicanje zdravlja i wellnessa tijekom dugotrajnih letova, pametne usluge za pružanje podrške u komunikaciji u zrakoplovu ili čak kreativna zabavna rješenja.
„Letenje i moda idu zajedno poput soka od rajčice i crnog papra“, rekao je dr. Torsten Wingenter, viši direktor za digitalne inovacije u Lufthansa Grupi. „Tradicija odjeće visoke mode u Lufthansi seže 60 godina unazad. Stoga je razvoj uniforme koja je istovremeno pametna u digitalnom smislu te riječi logički slijed stvari u skladu s tom tradicijom, koji se savršeno uklapa u našu kampanju digitalizacije. Željeli bismo istražiti koji je najbolji način da pomognemo našem kabinskom osoblju u njihovim nastojanjima pružanja još boljih usluga našim putnicima u digitaliziranom svijetu. Oduševljeni smo jer sudjelujemo u tom izazovu i jer ćemo prikupiti mnoštvo inovativnih ideja za Lufthansa FlyingLab.“
Svi zainteresirani za sudjelovanje u ekskluzivnom izazovu trebaju se prijaviti do 15. kolovoza 2017. Očekuje se da će se prvi prototipovi testirati u siječnju 2018. u Lufthansa FlyingLabu na posebnom letu na najveći svjetski sajam potrošačke elektronike Consumer Electronics Show (CES) u Las Vegasu. Putem FlyingLaba Lufthansa Grupa nudi posebne letove na odabrana međunarodna događanja tijekom kojih putnici imaju priliku iskusiti i testirati nove proizvode i usluge kad se vinu iznad oblaka.
Drugo izdanje natjecanja Fashion Fusion Deutsche Telekoma spremno je za početak
Nakon završetka ekskluzivnog Lufthansinog izazova započet će opće natjecanje Fashion Fusion koje organizira Telekom. Stoga bi kreativci diljem Europe trebali predati svoje ideje o spajanju visoke tehnologije s visokom modom od 5. srpnja do 31. listopada 2017.
Članovi stručnog žirija bit će u potrazi za vizionarskim idejama u tri kategorije:
- povezani uređaji i& pametna dodatna oprema
- visoka moda i modna revija
- poslovna rješenja i pametne usluge.
Kao i prošle godine, stručni žiri izabrat će deset timova finalista, koji će tada proći savjetovanje i dobiti podršku u cilju razvoja vlastitih proizvoda tijekom niza majstorskih predavanja koje će voditi stručnjaci u toj industriji i iz modnog svijeta od veljače do svibnja 2018. Telekomovo natjecanje Fashion Fusion sponzoriraju Adidas, Intel, Lufthansa i WIRED Germany, kao i modna revija Premium Exhibition.
Sve odredbe i uvjeti natjecanja, kao i predregistracijski obrazac te pregled prošlogodišnjeg izdanja natjecanja nalaze se na internetskim stranicama Fashion Fusion: fashionfusion.telekom.com