19. 5. 2017.
Gotovo 500 poslovnjaka iz 38 kompanija zajedno je pretrčalo gotovo 2000 km što je jednako udaljenosti od Splita do Helsinkija
Utrkom u Splitu jučer je otvorena treća sezona jedinstvenog događanja MAGENTA 1 B2B RUN koje okuplja poslovni svijet na jednom mjestu.
Partner MAGENTA 1 B2B RUN događanja je Hrvatski Telekom, za organizaciju se brine Run&Trek, prva trgovina specijalizirana za trčanje u Hrvatskoj, a kao suorganizator u projekt se od ove godine uključila i agencija 404.
Gotovo 500 sudionika iz 38 kompanija, što je dvostruko više nego lani, zajedno je pretrčalo gotovo 2000 km što je jednako udaljenosti od Splita do Helsinkija.
Ovakav odaziv najbolje potvrđuje činjenicu da sve više hrvatskih poslodavaca prepoznaje dobrobiti koje trčanje i aktivan način života imaju na poboljšanje učinkovitosti zaposlenika i poslovne kulture. Nakon samo dvije godine MAGENTA 1 B2B RUN pozicionirao se kao „place to be“ u poslovnoj zajednici, a kompanije koje su sudjelovale u Splitu dolaze iz čak sedam hrvatskih gradova, te na taj način potiču druženje, umrežavanje i bolju suradnju svojih kolega.
„Hrvatski Telekom je kompanija koja vodi brigu o zdravlju zaposlenika stoga sam izuzetno ponosna na broj kolega koji nas je danas predstavljao u Splitu. Zadovoljni djelatnici temelj su uspjeha svake kompanije. U Hrvatskom Telekomu trudimo se različitim programima reducirati stres, stvoriti dobro radno okruženje i poboljšati osjećaj zadovoljstva naših kolega. Brojni pozitivni komentari nakon još jednog MAGENTA 1 B2B RUN događanja i broj sudionika koji se iz godine u godinu povećava pokazuju nam da smo na dobrom putu i da pravilno usmjeravamo naše aktivnosti“- istaknula je Marija Felkel, članica uprave HT-a.
Idući MAGENTA 1 B2B RUN održava se 1. lipnja u Rijeci, zatim u Osijeku 29. lipnja dok će se velika završnica održati u Zagrebu 14. rujna ove godine.