15. 3. 2017.
Na Digital Takeover konferenciji, koju je 14. ožujka u zagrebačkom Branimir Centru organizirao hrvatski medijski brand 24sata kako bi se potaknula transformacija domaće digitalne scene, te istaknula važnost ulaganja u digitalno oglašavanje, predstavljeni su aktualni digitalni trendovi i dotaknute su brojne teme među kojima: digitalna transformacija, content marketing, native oglašavanje, influenceri, big data i video. Na programu konferencije bile su i radionice koje su vodili predavači s bogatim iskustvom na visokom učilištu Algebra, ujedno eksperti u digitalnom marketingu.
Konferencija je, također, bila odlična prigoda za dodjelu priznanja predvodnicima digitalnog poslovanja u Hrvatskoj, kompanijama koje definiraju digitalno tržište i koje u svojem poslovanju koriste najbolje prakse.
Tako je priznanje za najveću investiciju u digitalnu tehnologiju osvojio Hrvatski Telekom koji je u proteklih pet godina uložio 5,7 milijardi kuna u razvoj digitalnog tržišta i telekomunikacijske mreže u Hrvatskoj.
Preuzimajući nagradu, Boris Drilo, član Uprave HT-a za tehniku i informacijske tehnologije, izjavio je:
"Zahvaljujem na priznanju i na skulpturi koja gotovo da ima oblik slova T. Hrvatski Telekom je prošle godine investirao u telekomunikacijsku infrastrukturu, u 4G i širokopojasni pristup, ali i u razvoj cijelog digitalnog društva. S tim investicijama nastavljamo ove i idućih godina. Napravili smo nedavno prvi virtualni muzej u Hrvatskoj. Pokazali smo i da Internet nije samo za mlađu generaciju, već da je koristan i zanimljiv i za građane starije od 60 godina…"
Nagradu za najbolji društveno-odgovorni projekt osvojio je startup Meshpoint, nagrada za iskorak u korištenju novih medija u komunikaciji s potrošačima pripala je HEP-u, za postignuća u području razvoja "gaminga" kao izvoznog proizvoda Nanobitu, a nagradu za inovativan pristup u digitalnom oglašavanju osvojila je Zagrebačka banka.