9. 3. 2017.
- Korisnici HT-ove mobilne aplikacije Moj Telekom mogu jednostavno upravljati svim svojim telekom uslugama
- Aplikacija omogućuje pregled troškova u realnom vremenu te plaćanje računa kreditnom i debitnom karticom, uz maksimalnu sigurnost transakcija
- Omogućeno je aktiviranje ili deaktiviranje opcija uključenih u odabrani paket te nadoplata bonova za korisnike Hrvatskog Telekoma i Simpe
Korisnici HT-ove mobilne aplikacije Moj Telekom imaju mogućnost jednostavnog upravljanja svim svojim telekom uslugama putem smartfona. Korisnik na zaslonu uređaja može pregledavati potrošnju, platiti račune, aktivirati i deaktivirati opcije, otklanjati smetnje na fiksnim uslugama, i to kada i gdje to poželi.
Besplatnim preuzimanjem mobilne aplikacije Moj Telekom korisnici preuzimaju i sve svoje telekom usluge na jedno mjesto. Nakon jednostavne inicijalne registracije svaka daljnja prijava u aplikaciju može biti i automatska, pa korisnik brzo i na intuitivan način može saznati koliko besplatnih minuta i SMS poruka je iskoristio u tekućem mjesecu, koliko mu je preostalo MB prometa u odabranom paketu, koje usluge su aktivne te koje su moguće opcije za aktiviranje uključene u odabrane pakete. Aplikacija omogućava pregled aktivnih MAXtv programskih paketa, aktivaciju novih programskih paketa iz bogate HT ponude, promjenu paketa internetskog prometa ili ubrzavanje fiksnog interneta Turbo opcijama.
Sigurno i jednostavno plaćanje računa kreditnom i debitnom karticom putem mobilne aplikacije izbor je sve većeg broja korisnika. Korisnici su prepoznali prednosti praćenja i plaćanja računa, mogućnost pristupa arhivi plaćenih računa te nadoplate bonova za korisnike Hrvatskog Telekoma i Simpe posebno zato što sve to mogu učiniti kada i gdje to požele. Koristeći Moj Telekom aplikaciju korisnik može aktivirati e-račun za brže i jednostavnije plaćanje telekom usluga bez primanja papirnatog računa.
Aplikacija omoguće jednostavno i brzo rješavanje smetnji na fiksnim uslugama s pomoću Virtualnog tehničara (VITO), a za korisnike Android OS-a nudi i automatsku provjeru ispravnosti mobilnog uređaja. Na interaktivnoj karti aplikacije korisnici mogu pristupiti pregledu svih T-Centara, s osnovnim podacima o radnom vremenu i uslugama koje pojedini T-Centar pruža.
Mobilna aplikacija Moj Telekom za Android i iOS platforme namijenjena je privatnim korisnicima HT usluga, a osmišljena je kao mobilna verzija Moj Telekom portala.
Unaprjeđenje Moj Telekom aplikacije jedna je u nizu aktivnosti Hrvatskog Telekoma s ciljem postizanja izvrsnosti korisničkog iskustva.
infografika