27. 10. 2016.
Hrvatski Telekom, vodeći pružatelj telekomunikacijskih usluga u Hrvatskoj, objavljuje svoje nerevidirane konsolidirane rezultate za devet mjeseci zaključno s 30. rujna 2016.
Stabilni prihodi uz povećanje neto dobiti i kapitalnih ulaganja, obilježili su poslovanje Hrvatskog Telekoma u prvih devet mjeseci tekuće godine.
Ostvareni su prihodi u iznosu od 5,184 milijardi kuna što je za 0,1% manje nego u istom razdoblju 2015. kada su iznosili 5,190 milijardi kuna.
U tri kvartala 2016. zabilježen je rast operativne dobiti prije kamata, oporezivanja, deprecijacije i amortizacije (EBITDA prije jednokratnih stavki) za 0,6 % u odnosu na isto razdoblje prošle godine. EBITDA iznosi 2,112 milijardi kuna uz EBITDA maržu od 40,7 %.
Neto dobit iznosi 752 milijuna kuna i veća je za 2,9 % u odnosu na devet mjeseci 2015.
Ulaganja u inovativne usluge i infrastrukturu
Kapitalna ulaganja povećana su u odnosu na isto razdoblje prošle godine za 8,3% , na 977 milijuna kuna, s fokusom na povećanje kapaciteta za širokopojasni pristup internetu i poboljšanje korisničkog iskustva.
Optički pristup u nepokretnoj mreži omogućen je za 257 tisuća kućanstava, što je za oko 30 tisuća kućanstava više nego na kraju drugog tromjesečja.
Do kraja rujna 2016. besplatno su za dva do pet puta povećane brzine pristupa za gotovo 50% korisnika širokopojasnog interneta.
Za 51% korisnika 4G mreže omogućena je brzina pristupa do 225 Mbps što je za 20 postotnih bodova više nego na kraju 2015. Pokrivenost u zatvorenom prostoru 4G mobilnom mrežom porasla je na 67,7 % populacije u usporedbi sa 65% na početku 2016.
Novi jedinstveni koncept usluga na telekomunikacijskom tržištu, Magenta 1, koji je predstavljen u prvom polugodištu 2016. prihvatilo je do kraja trećeg kvartala više od 32.000 domaćinstava što potvrđuje da je HT ovom inovacijom pogodio njihove potrebe.
Komentirajući rezultate trećeg kvartala, predsjednik Uprave Hrvatskog Telekoma Davor Tomašković istaknuo je: "I u trećem kvartalu isporučili smo dobre financijske rezultate. Bilježimo porast broja korisnika i rast u segmentu mobilnog poslovanja, broadbanda, TV i energije. Nastavili smo s ulaganjima u mrežnu infrastrukturu i inovativne usluge, čime dodatno jačamo našu poziciju tehnološkog lidera na hrvatskom tržištu. Fokusirani smo i na daljnje poboljšanje korisničkog iskustva. U trećem kvartalu predstavili smo i Ekonomski atlas HT-a, studiju socioekonomskog doprinosa koju je proveo zagrebački Ekonomski institut. Ta je studija pokazala da je HT najveći privatni investitor u Hrvatskoj u proteklih 5 godina, da ostvaruje 3 posto nacionalnog BDP-a te generira 27 tisuća radnih mjesta. HT je vodeća kompanija u Hrvatskoj po svom pozitivnom utjecaju na širu poslovnu i društvenu okolinu koja je svojim poslovanjem donijela najviše novostvorene vrijednosti za hrvatsko gospodarstvo".