16. 9. 2016.
Preko tri tisuće trkača iz nešto više od 200 kompanija iz privatnog i javnog sektora okupilo se jučer na prvoj poslovnoj utrci u Zagrebu, B2B RUN powered by Hrvatski Telekom, a Zagrebački Velesajam na nekoliko se sati pretvorio se u pravu trkačku pozornicu. Nevjerojatna energija i dobra atmosfera vladale su na svakom koraku što je najbolja potvrda da hrvatske kompanije sve više prepoznaju važnost sportskih aktivnosti za poslovni uspjeh i umrežavanje s kolegama.
Uz podršku kolega i brojnih navijača prvo mjesto u kategoriji malih poduzeća pripalo je ekipi GEALAN, u kategoriji srednjih poduzeća ekipi Decathlon Zagreb, a u kategoriji velikih poduzeća ekipi Ericsson Nikola Tesla. U pojedinačnoj konkurenciji prvi su do cilja stigli Nikolina Šustić Stanković iz ekipe Ericsson Nikola Tesla u ženskoj konkurenciji te Dražen Dinjar iz Zagrebačkog Holdinga – Podružnica čistoća u muškoj. Posebnu nagradu za najkreativniji tim osvojili su trkači iz AlphaChroma, dok je nagrada za najfit kompaniju pripala Hrvatskom Telekomu.
Utrka B2B RUN namijenjena je isključivo poslovnoj zajednici te na jednom mjestu okuplja zaposlenike različitih kompanija, koji udruženi u ekipe od najmanje tri trkača brane boje svojih timova te na taj način grade bolju povezanost s kolegama izvan radnog okruženja.
„Iznimno smo ponosni što su hrvatske kompanije pokazale toliki interes za B2B RUN utrku. Velikim uspjehom proglasili smo već utrke u Splitu, Rijeci i Osijeku, no zagrebačka utrka zaista je vrhunac ove utrke što potvrđuje tri puta više trkača u odnosu na prošlu godinu. Drago nam je da je velik broj kompanija prepoznao ovaj jedinstveni događaj kao poticajni alat koji doprinosi poboljšanju međuodjelne komunikacije i izgradnji zajedništva„ - izjavila je Dijana Vetturelli, inicijatorica B2B RUN utrke powered by Hrvatski Telekom.
„B2B RUN trkački serijal ove je godine motivirao i uključio u sportske aktivnosti gotovo pet stotina zaposlenika Hrvatskog Telekoma. Od prvog dana s organizatorima stvaramo vrijednost ove utrke kojom smo pokrenuli hrvatsku poslovnu zajednicu. Naše pozitivno iskustvo govori kako projekti poput ovog jačaju natjecateljski i timski duh u kompaniji, a istovremeno ističu važnost rekreativnog bavljenja sportom. Ponosni smo što i ove godine HT može pohvaliti da je B2B naj-fit kompanija“ - naglasila je Marija Felkel, članica Uprave i glavna direktorica za ljudske resurse Hrvatskog Telekoma, naslovnog sponzora utrke.
Organizatori već najavljuju novu B2B RUN utrku, koja će, kako kažu, zasigurno oboriti i ovogodišnje rekorde i umrežiti još više poslovnjaka, profesionalnih i rekreativnih trkača udruženih za jedan cilj: bolje poslovne uspjehe u kompanijama i osobni rast i razvoj.