30. 8. 2016.
- Andrea Bocelli zaštitno je lice nove HT-ove kampanje jer glazba, kao i komunikacije, spaja ljude
Andrea Bocelli, slavni talijanski tenor koji je od svoje dvanaeste godine potpuno slijep, prodao je više od 85 milijuna albuma, više od ijednog drugog opernog pjevača u povijesti. Njegova glazba je univerzalni jezik koji spaja ljude diljem svijeta, baš kao i najmodernija komunikacijska rješenja koja nam svakodnevno olakšavaju život. Upravo je čuveni pjevač zaštitno lice nove kampanje Deutsche Telekoma, koju provodi i Hrvatski Telekom.
Bocellija mnogi danas smatraju najvećim među najvećima. S pravom. Operni pjevač oduvijek je znao kako osvojiti glazbenom i vokalnom interpretacijom, zaslužiti naklonost i poštovanje publike. I njegovi poslovni odabiri dobro su promišljeni jer i svojom glazbom i svojim poslovnim odabirima svijetu uvijek iznova šalje neku novu poruku.
Bocelli danas s obitelji živi u prekrasno uređenoj vili u elitnom toskanskom pitoresknom ljetovalištu Forte dei Marmi, sa suprugom Veronicom (34) i četverogodišnjom kćerkicom Virginijom, a često ondje borave i njegovi sinovi iz prvog braka, Amos (21) i Matteo (19).
Premda je 58-godišnji pjevač poznat po nevjerojatnom glasu, mnoge je oduševio i svojim plesnim umijećem. Prije tri godine je, naime, sudjelovao u talijanskom showu 'Ples sa zvijezdama'. Ovaj diplomirani pravnik radio je godinu dana u struci, ali je brzo shvatio da je glazba njegov život. I nije pogriješio. Bocelli je danas jedan od najvećih.
Osjetite povezanost diljem Europe, s najboljom mrežom u Hrvatskoj
Za Andreu Bocellija današnja je mrežna tehnologija jedno od velikih dostignuća suvremenog svijeta. 'Mrežna tehnologija pretvara Europu u jednu zajednicu i približava ljude. Kao i moja glazba. Glazba je poseban jezik koji svi razumiju, zbog čega povezuje ljude', kaže u povodu kampanje slavni tenor i dodaje: 'Život je nerazmrsivo klupko odnosa među ljudima. S pomoću ove mreže i novih tehnologija, želim ostati povezan sa svim ljudima koji su mi važni. Što vrijedi za glazbu, vrijedi i za mrežu: ne možemo vidjeti ono što povezuje. Ali, možemo to osjetiti.'
U sklopu kampanje posljednjih nekoliko dana na našim ulicama mogu se vidjeti plakati što prikazuju ljude koji u znaku slobode šire ruke prema svijetu. U toj pozi oni tvore i slovo T Hrvatskog Telekoma, a poruka je jasna - najbolja mreža daje vam osjećaj slobode gdje god se nalazili. Inače, kadrovi televizijskog spota koji će se prikazivati diljem Europe snimani su na različitim lokacijama u brojnim europskim gradovima, imeđu ostalog i na dubrovačkom Stradunu.
Hrvatski Telekom je najjača telekomunikacijska tvrtka na hrvatskom tržištu te svojim korisnicima osigurava najbolju mrežu i najveće brzine 4G surfanja kako bi bili povezani sa svojim najbližima gdje god se nalazili. Kao dio najveće europske telekomunikacijske grupacije Deutsche Telekom, HT znatno ulaže u tehnologiju i infrastrukturu te razvija nova tehnološko-komunikacijska rješenja koja građanima diljem Hrvatske, ali i Europe, donose najbolje iskustvo mreže – koja se ne vidi, ali osjeti.
'U Deutsche Telekomu vidimo Europu kao dobitak. Međunarodna smo kompanija koja posluje na 13 europskih tržišta, a naše nacionalne kompanije svakodnevno razmjenjuju ideje i informacije. Učimo jedni od drugih i to nas čini boljima', istaknuo je u povodu kampanje Tim Höttges, predsjednik Uprave Deutsche Telekoma.
Nova europska kampanja Deutsche Telekoma provodi se u Albaniji, Austriji, Hrvatskoj, Češkoj, Njemačkoj, Mađarskoj, Makedoniji, Crnoj Gori, Nizozemskoj, Poljskoj, Rumunjskoj i Slovačkoj.