1. 7. 2016.
U proteklih mjesec dana, šire zadarsko područje s otocima bilo je pogođeno nizom grmljavinskih nevremena izvanrednih razmjera, zbog čega dio naših korisnika na tom području ima smetnje prilikom korištenja naših usluga.
Najveći broj smetnji uzrokovan je grmljavinskim nevremenom koje je zadarsko područje pogodilo u ponedjeljak 27. lipnja, uslijed kojeg je čak 500 posto više smetnji s uslugom nego što je to uobičajeno. Kako je broj smetnji čak pet puta veći nego inače, Hrvatski Telekom je pored standardne tehničke podrške koja izlazi na teren u ovakvim situacijama, angažirao tehničku podršku inače zaduženu za druge regije, kao i dodatne vanjske izvođače radova, koji će svi raditi i preko vikenda kako bi čim prije korisnicima osigurali uslugu.
Elementarna nepogoda uzrokovala je značajna oštećenja, na čijem otklanjanju djelatnici Hrvatskog Telekoma rade danonoćno sedam dana u tjednu. Vjerujemo kako bi korisnici trebali imati nesmetani pristup uslugama u idućih tjedan dana.
Ispričavamo se korisnicima na uzrokovanim poteškoćama.