27. 6. 2016.
- Igra 'Sea Hero Quest" osvojila je ukupno devet nagrada na najprestižnijem događanju u industriji oglašavanja
- Igra je od njezinoga globalnog lansiranja, prije samo nekoliko tjedana, preuzeta oko 1,6 milijuna puta
- U Hrvatskoj je do sredine lipnja 'Sea Hero Quest' preuzet više od 26.500 puta
Na ovogodišnjem Cannes Lions Međunarodnom festivalu kreativnosti, najprestižnijem događanju u industriji oglašavanja Deutsche Telekom Grupa u sklopu koje djeluje i Hrvatski Telekom te agencija Saatchi & Saatchi proslavili su devet nagrada - jednog zlatnog, pet srebrnih i tri brončana Lava za mobilnu igru 'Sea Hero Quest'.
Riječ je o inovativnoj mobilnoj igri kreiranoj s ciljem stvaranja najveće baze podataka u svijetu uspoređujući ljudsku orijentaciju u prostoru. Ta će baza znanstvenicima pomoći da naprave veliki korak naprijed u razvoju novih dijagnostičkih testova za demenciju.
Više od 47 milijuna ljudi diljem svijeta trenutačno živi s demencijom a procjenjuje se da će taj broj narasti na 135 milijuna do 2050. godine. Za mnoge ljude koji žive s demencijom, jedan od prvih simptoma je gubitak prostorne svijesti, jer oni gube sposobnost za snalaženje čak i u dobro poznatim mjestima. Stvaranje globalnog standarda s mobilnom igrom 'Sea Hero Quest' o tome kako se snalazimo u prostoru široko je priznat kao jedan od ključnih koraka prema razvoju novih dijagnostičkih testova za bolesti koje uzrokuju demenciju.
Igra je od njezinoga globalnog lansiranja, prije samo nekoliko tjedana, preuzeta oko 1,6 milijuna puta. U Hrvatskoj je do sredine lipnja preuzeta više od 26.500 puta.
Kad se zbroji vrijeme koji su utrošili korisnici na igru, to onda iznosi više od 30 godina što je generiralo ekvivalent od više od 4500 godina sličnih laboratorijskih istraživanja. Prethodne studije o ljudskoj prostornoj navigaciji su se sastojale od najviše 600 sudionika što ovu studiju čini najvećim skupom podataka.
Hans-Christian Schwingen, član Uprave DT Grupe za branding Deutsche Telekoma, je komentirao: “Pozitivan odaziv je nevjerojatan. Ljudi diljem svijeta su inspirirani skinuti 'Sea Hero Quest' i igrati za dobro. Igra je ušla u top 20 na 40 tržišta na App Storeu i Google Playu, te je broj jedan na mnogim tržištima.”
Koncept 'Sea Hero Questa' bio je motiviran željom da osnaži ljude da igraju za dobro i ostvaren je kroz partnerstvo sa svjetski poznatim stručnjacima u njihovim područjima. S tri milijarde sati koje globalna populacija provedi tjedno igrajući online i mobilne igre, cilj je bio ne samo pokazati tu snagu nego i ići dalje do najšire publike koja će prepoznati ulogu koju tehnologija ima u svakodnevnom životu.
Za više informacija posjetite www.seaheroquest.com ili #gameforgood
Nagrade koje je osvojio Sea Hero Quest na Cannes Lions International Festival of Creativity:
Gold Lion Promo & Activation: Use of Mobile
Silver Lion Promo & Activation: Commercial Public Services
Silver Lion Health: Education & Services
Silver Lion Pharma: HCP Devices & Diagnostic
Silver Lion Direct: Use of Data
Silver Lion Cyber: Innovative Use of Social & Community
Bronze Lion Mobile: App Games
Bronze Lion Mobile: Social Gaming & Competition
Bronze Lion Entertainment: Innovation in Branded Games