13. 6. 2016.
Marijo Volarević i Ana Mihalić iz HT-a s prvonagrađenima (Photoframe)
Dvočlani tim studenata, Antonela Sarađen (Ekonomski fakultet) i Davor Šestan (PMF) osvojili su prvu nagradu Hrvatskog Telekoma za najbolje rješenje poslovnog slučaja na ovogodišnjem, dvanaestom po redu natjecanju Case Study Competition. Ček u iznosu od 10 000 kn dodijelio je na svečanoj završnici pobjedničkom timu mentor poslovnog slučaja Marijo Volarević, direktor Odjela za poslovni razvoj i inovacijski centar HT-a.
Marijo Volarević i Ana Mihalić (također iz Odjela za poslovni razvoj i inovacijski centar HT-a), koji su u proteklih nekoliko mjeseci intenzivno radili na privlačenju studenata, pomagali im u rješavanju poslovnog slučaja te, u konačnici, sudjelovali u izboru, komentirali su nagrađeno rješenje „Photoframe": „Često se dogodi da su najjednostavnija rješenja ona najbolja i upravo to potvrđuje naš pobjednički tim. Osvojili su nas profesionalnom prezentacijom, neposrednim pristupom i jednostavnošću svog rješenja. Nadamo se da ćemo ga iz ideje pretočiti u konkretnu primjenu i time dodatno promovirati našu kompaniju i poslovanje“.
Internet of things u turizmu
Hrvatski Telekom već tradicionalno sudjeluje u najvećem regionalnom studentskom natjecanju Case Study Competition koje dvanaestu godinu za redom organizira studentska udruga eStudent.
Ovogodišnji HT-ov poslovni slučaj „Internet of things u turizmu" privukao je veliku pozornost studenata na Ekonomskom fakultetu i FER-u te je pristiglo čak 35 vrlo kreativnih i cjelovitih rješenja.
Prezentacije finalista su proletjele u hipu jer su studenti svojim iskričavim nastupom, energijom i simpatičnošću zabavili sve prisutne. Iako žiri nije imao lagan zadatak, na kraju je, ipak, jednoglasno odabrao pobjednike Antonelu i Davora, koji su kao rješenje ponudili „Photoframe".
I ostale ponuđene ideje - od naočala za navigaciju i informacije o promatranom objektu, prikazivanje sadržaja na mobitelu koji prepoznaje iBeacon tehnologiju, do travel zip.-a turističke kartice, svakako su vrijedne pozornosti, te HT razmatra mogućnost i njihove implementacije.
Vrijedni studenti iz udruge eSTUDENT organizirali su i druženje pod nazivom „Mozaik promjena" kojem je cilj bolje upoznati predstavnike kompanija s pobjedničkim timovima.