5. 5. 2016.
- U slučaju prometne nesreće mobilna aplikacija Putni Anđeo trenutačno aktivira automatski poziv prema pozivnom centru ORYX Grupe
- Aplikacija je besplatna za sve korisnike usluge Pomoć na cesti, prepaid i pretplatnike Hrvatskog Telekoma
Korisnici Hrvatskog Telekoma s aktivnom opcijom Pomoć na cesti za Hrvatsku ili cijelu Europsku uniju mogu bez dodatne naknade koristiti i inovativnu aplikaciju Putni Anđeo koja smartfone pretvara u sigurnosni uređaj.
Putni Anđeo besplatna je aplikacija koja obrađuje i analizira podatke o vožnji korisnika, tako da se u slučaju prometne nezgode trenutačno aktivira automatski poziv prema pozivnom centru ORYX Grupe. Agenti pozivnog centra potom mogu na temelju dobivenih podataka kontaktirati korisnika ili hitne službe u svrhu organiziranja pružanja pomoći.
Usluga Pomoć na cesti, koju također pruža ORYX Grupa, sada zajedno s Putnim Anđelom, dostupna je i prepaid korisnicima i pretplatnicima Hrvatskog Telekoma. Njezinom aktivacijom korisnici dobivaju pravo na popravak vozila bilo gdje u Hrvatskoj ili cijeloj EU u slučaju prometne nezgode, nemarnog rukovanja, tehničke neispravnosti ili vanjskih utjecaja. Opcija uključuje do 1500 kuna vrijednosti usluga otključavanja greškom zaključanog vozila, zamjene kotača, guma, akumulatora, osigurača, svjećica i ostalih lako zamjenjivih dijelova. U opciju je uključen i prijevoz vozila vučnom službom u vrijednosti do 2500 kn, dostava vozila nakon popravka u vrijednosti do 100 kuna i čuvanje vozila do dva dana.
Opcija Pomoć na cesti, koja uključuje i Putnog Anđela, može se aktivirati putem Moj Telekom Portala, slanjem SMS-a sadržaja PNC na broj 13636, u T-Centrima i prodajnim mjestima T-partnera te pozivom na broj 0800 9000. Sve usluge pomoći na cesti mogu se koristiti 48 sati nakon primitka SMS poruke o aktivaciji, a opcija traje mjesec dana od aktivacije, nakon čega se može deaktivirati ili će biti automatski produžena. Opcija stoji 19 (za Hrvatsku) ili 33 kune (za Europu).