3. 2. 2016.
- Hrvatski Telekom naslovni sponzor drugog izdanja B2B RUN utrke
- Očekuje se više od 4500 trkača iz više od 100 kompanija u jedinstvenoj poslovnoj utrci
- Prva utrka bit će u Splitu u svibnju, druga i treća utrka održavaju se u lipnju u Rijeci i Osijeku, a četvrta u rujnu u Zagrebu
Članica Uprave HT-a za ljudske resurse Marija Felkel, Bojan Mušćet, koordinator HT-ovog tima, Dijana Vetturelli, inicijator B2B RUN-a i Nina Išek Međugorac, direktorica Odjela za korporativne komunikacije
Nastavno na veliki uspjeh prve poslovne utrke u Hrvatskoj B2B RUN, koja je već u svom prvom prošlogodišnjem izdanju u Zagrebu zabilježila veliki odaziv i interes, ovogodišnje drugo izdanje održat će se u čak četiri grada. Prva B2B RUN utrka zakazana je u Splitu za 19. svibnja, nakon čega slijede utrke u Rijeci 2. lipnja i Osijeku 30. lipnja, dok je završna utrka u Zagrebu planirana za 19. rujna.
Poslovna utrka B2B RUN namijenjena je svim zaposlenicima trgovačkih društava prijavljenih na području Hrvatske te je ista već lani u svom prvom izdanju privukla više od 1000 trkača iz 80 kompanija. Ove godine pokretači očekuju više od 300 sudionika u Splitu, Rijeci i Osijeku te najmanje 3000 u Zagrebu.
„Poslodavce diljem svijeta muče isti problemi – kako povećati učinkovitost zaposlenika, potaknuti međusobnu komunikaciju i podići njihovo zadovoljstvo. U želji da damo svoj doprinos odlučili smo podržati poslovnu zajednicu i u vidu B2B RUN-a ponuditi jedan poticajni alat koji će ih podržati u suočavanju s navedenim izazovima.“, poručila je Dijana Vetturelli inicijator B2B RUN-a.
Naslovni sponzor utrke je Hrvatski Telekom, kojemu je B2B RUN bio jedan od najvećih projekata internih komunikacija u prošloj godini. U HT-u se trčanjem bave početnici, rekreativci, trofejni natjecatelji i reprezentativci, a u prvoj B2B utrci sudjelovalo je više od 170 zaposlenika koji su bili i ambasadori donatorske akcije „Zajedno smo jači“.
„Vjerujem da smo podržavanjem ove utrke odabrali prave vrijednosti u širenju korporativne društvene odgovornosti. Interna istraživanja pokazala su da je dugotrajno sjedenje na poslu jedan od najvažnijih uzroka zabrinutosti naših zaposlenika. Utrka B2B RUN idealna je aktivnost, jer njome u isto vrijeme pridonosimo poboljšanju zdravlja naših zaposlenika, ali i jačanju timskog duha, kao i boljem umrežavanju s kolegama iz drugih kompanija“, istaknula je Marija Felkel, članica Uprave HT-a za ljudske resurse.
Među sudionicima prošlogodišnje utrke bio je i Bojan Mušćet iz korporativnih komunikacija HT-a, koji je i inače aktivni trkač. Kolegicama i kolegama iz drugih kompanija koordinator HT-ovog trkačkog tima poručuje da se ne brinu previše oko kondicije, jer je i samo sudjelovanje u utrci već pobjeda.
„B2B RUN je utrka u kojoj rame uz rame mogu nastupati svjetski prvaci s potpunim početnicima. Najvažnije je dobro se provesti, upoznati ljude iz sasvim različitih radnih okruženja, osjetiti kako možete pojačati vlastite mogućnosti i uživati u svakom koraku u prirodi“, rekao je Mušćet.
B2B RUN okuplja timove trkača unutar pojedinih kompanija koje su podijeljene u tri kategorije: male, srednje i velike. Osim pojedinačnih mogu se ostvariti i timske nagrade koje su prošle godine ostvarile tvrtke Atlantic grupa, Končar Institut za elektrotehniku i Raptor osvajajući prva mjesta. Hrvatski Telekom osvojio je nagradu za najfit kompaniju. Od ove godine nagrade će se dodjeljivati i timovima koji su najviše doprinijeli atmosferi utrke.
Prijave za sudjelovanje su u tijeku putem web stranice www.b2brun.hr, a early bird kotizacije po cijeni od 100 kn + PDV moguće je uplatiti zaključno s 19. veljače 2016.
Više informacija o utrci pratite na sljedećim kanalima:
B2B RUN Croatia Facebook stranica
b2bruncroatia Instagram profil