17. 12. 2015.
- HT je prestižni certifikat dobio zbog niza postojećih pozitivnih politika u domeni odgovornosti prema obitelji i rodnoj jednakosti
- U HT-u zaposlenici imaju razne pogodnosti – od fleksibilnog radnog vremena, organiziranja sportskih aktivnosti i rekreacije do ugovaranja povoljnijih blagdanskih kupnji s različitim trgovinama te besplatnih karata za kino predstave i utakmice
- Od 4000 zaposlenika 40 posto su žene, a u top menadžmentu je čak i više – 43 posto žena
U ime HT-a certifikat je primila članica Uprave za privatne korisnike Nataša Rapaić
Među kompanijama koje su prošle postupak neovisne procjene postojećih praksi i koje će u sljedećih godinu dana temeljem dobivenih preporuka uz već niz postojećih pozitivnih politika implementirati nove odgovorne prakse u domeni odgovornosti prema obitelji i rodnoj jednakosti nalazi se i Hrvatski Telekom. Osim HT-a, kompanije koje su stekle pravo korištenja osnovnog Mamforce standarda su INA i 24sata.
O važnosti i izazovima s kojima se nose poslodavci pri omogućavanju odgovornih uvjeta rada, Nataša Rapaić, članica Uprave Hrvatskog Telekoma je izjavila:
„Telekomunikacijska industrija iznimno je dinamična, tržište je vrlo zahtjevno, nove tehnologije sustižu jedna drugu... Takvo okruženje, naravno, nameće intenzivan tempo rada – od zaposlenika se očekuje velik angažman, spremnost na brze promjene, inovativnost... Nerijetko je potrebno dati više od sebe. U takvim okolnostima nije uvijek jednostavno postići ravnotežu između poslovnog i privatnog života. No, taj je balans jako važno pitanje u Hrvatskom Telekomu jer o ravnoteži privatnog i poslovnog života umnogome ovisi zadovoljstvo zaposlenika koje predstavlja jedan od tri glavna strateška cilja naše kompanije. Jer, za uspjeh HT-a zaslužni su ponajprije ljudi – njihov rad, znanje, sposobnosti i entuzijazam. Stoga, Hrvatski Telekom veliku pozornost posvećuje unapređenju komunikacije unutar kompanije, zdravlju svojih zaposlenika za koje već godinama osiguravamo besplatne sistematske preglede, kontinuiranom unapređenju znanja i kompetencija zaposlenika, te njihovom dobrom osjećanju u kompaniji osiguravajući razne pogodnosti – od fleksibilnog radnog vremena, organiziranja sportskih aktivnosti i rekreacije do ugovaranja povoljnijih blagdanskih kupnji s različitim trgovinama i besplatnih karata za kino predstave i utakmice. I još nešto jako bitno. Od 4000 zaposlenika 40 posto su žene, a u top menadžmentu je čak i više – 43 posto žena.“
To značajno priznanje odgovornosti prema zaposlenima svečano je uručila predsjednica Instituta za istraživanje i edukaciju – Zaposlena mama, Dijana Kobas Dešković. Svečanoj dodjeli je prisustvovao i ministar rada i mirovinskog sustava Mirando Mrsić koji je u okviru resornog ministarstva u protekle četiri godine podržao razvoj politika koje omogućavaju kvalitetniju ravnotežu privatnog i poslovnog života i rodnu jednakost. Svečanoj dodjeli prisustvovala je i predstavnica HUP-a i Global Compact mreže Hrvatska Nataša Novaković, savjetnica glavnog direktora za tržište rada i razvoj ljudskih potencijala.
Povodom svečanog primanja novih članica u klub Mamforce kompanija Dijana Kobas Dešković je izjavila:
“Kad smo prije četiri godine započeli s inicijativnom bilo je teško naći sugovornike koji razumiju zašto su teme koje donosimo na stol važne. Sad je već svima jasno da je pitanje mogućnosti usklađenja privatnog i poslovnog života izuzetno važno za zdravlje i angažiranost zaposlenih, a time i produktivnost kompanija. Također, rodna jednakost se konačno prepoznaje kao ekonomska varijabla koja doprinosi konkurentnosti kompanija i nacionalnih gospodarstava. Izuzetno nam je drago da smo s MAMFORCE inicijativom zajedno s kompanijama koje nas prate pomogli pogurati tržište bliže trendovima razvijenih zemalja. Svaka nova kompanija donosi novu vrijednost zahvaljujući čemu zajedno brže rastemo.“