26. 11. 2015.
- Hrvatski Telekom implementirao je konvergirano ICT i telco rješenje i u novootvorenim dubrovačkim hotelima Sheraton Dubrovnik Riviera te Mlini
- Nakon prvotnih 1219 soba u Zagrebu, Hotel TV rješenje realizirano je i u novih 399 soba u Dubrovniku
- Hotel TV rješenje Hrvatskog Telekoma ujedno je i jedino rješenje ove vrste na hrvatskom tržištu, koje ima i regulirana autorska prava na programe koji se emitiraju gostima hotela
Nakon zagrebačkih hotela The Westin Zagreb, Sheraton Zagreb Hotel, Hotel International i Panorama Zagreb Hotel, Hrvatski Telekom implementirao je konvergirano (ICT i telco) rješenje i u novootvorenim dubrovačkim hotelima Sheraton Dubrovnik Riviera te Mlini.
Svi hoteli u vlasništvu su kompanije HUP-Zagreb d.d., jednoj od vodećih u sektoru turizma i hotelske industrije u Hrvatskoj.
Nakon prvotnih 1219 soba u Zagrebu, Hotel TV rješenje realizirano je i u novih 399 soba u Dubrovniku. Rješenje danas obuhvaća više od 80 televizijskih kanala definiranih standardima jedne od najvećih svjetskih kompanija – Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc – s kojom HUP Zagreb kontinuirano surađuje te ide ukorak s globalnim standardima u hotelskoj usluzi.
Osim novih filmova u Videoteci, sada i PayTV donosi novu atraktivnost usluzi te otvara nove mogućnosti za rast prihoda/potrošnje u hotelima.
Hotel TV rješenje Hrvatskog Telekoma ujedno je i jedino rješenje ove vrste na hrvatskom tržištu s reguliranim autorskim pravima na programe koji se emitiraju gostima hotela.
„Rješenje koje smo implementirali u HUP hotelima pokazuje našu izvedbenu moć kroz sve faze jednoga složenog ICT projekta - od stvaranja prodajne prilike do implementacije samog rješenja. Rješenje je dio našeg e-Hospitality koncepta u kojem, ovisno o konkretnoj potrebi korisnika, kombiniramo praktično sve usluge i tehnologije kojima raspolažemo – fiksne, mobilne i cloud. Hrvatski Telekom se transformira u svojevrsnog digitalnog brokera konvergiranih usluga i naš je put u tom smislu jasan - konvergirana ponuda uz vrhunsku kvalitetu – gdje je upravo kvaliteta taj kritični sastojak nužan za stvaranje pozitivnog korisničkog iskustva i građenje odnosa temeljenog na povjerenju i zdravom poslovnom interesu“, istaknuo je Aljoša Pavelin, v.d. direktora Sektora za upravljanje isporukom ICT rješenja.
Respektirajući kvalitetu usluge te kontinuiranu nadogradnju iste, HUP Zagreb odabrao je Hrvatski Telekom i za realizaciju cjelokupne telefonije u novim hotelima, kao i podatkovnih veza te internetskog pristupa. Implementirana je usluga fiksnog pristupa internetu te je osigurana i pokrivenost bežičnim pristupom (wi-fi indoor i outdoor rješenje). Pritom je instalirana je oprema vodećih svjetskih proizvođača (Cisco Systems, Samsung, LG i Albis).
Hotelski informacijski sustav u potpunosti je integriran s rješenjima Hrvatskog Telekoma što vodi krajnjem pojednostavljenju poslovnih procesa i interakciji hotela i gosta.