24. 11. 2015.
U okviru 2. PANTHEON konferencije održane 24. studenoga u Zagrebu, Hrvatski Telekom i Datalab, vodeća tvrtka za poslovno-informacijske sustave u jugoistočnoj Europi predstavili su partnerstvo na pružanju poslovnih usluga PANTHEON »u oblaku«. Na Konferenciji je također predstavljeno napredno rješenje PANTHEON eRačunovodstvo, kao i novi informacijski sistem PANTHEON 10 koji donosi brojna poboljšanja na području poslovnih rješenja.
Hrvatski Telekom, vodeći pružatelj cloud usluga u Hrvatskoj, realizirao je partnerstvo s tvrtkom Datalab koja ima veliko iskustvo u izradi i pružanju ERP rješenja tvrtkama. Partnerski odnos pokrenut je s ciljem da se domaćem tržištu ponudi usluga Pantheon ERP u oblaku.
"Pantheon je prisutan na tržištu već duži niz godina no njegova cloud inačica učinit će ga pristupačnijim malim i srednje velikim tvrtkama jer će ga biti moguće koristiti i bez jednokratne kupovine tj. bez velikih početnih troškova. Kao i sve HT usluge u oblaku, Pantheon ERP će se plaćati u fiksnim mjesečnim naknadama a cijena će zavisiti o odabranom paketu usluge i broju kupljenih licenci.", izjavila je Ivana Beli Oštarčević, voditeljica odsjeka za direktan nastup na ICT tržištu Hrvatskog Telekoma.
G. Andrej Mertelj, izvršni direktor Datalab d.d. dodao je kako je Datalab je posebno ponosan na suradnju vezanu uz PANTHEON rješenja u oblaku sklopljenu sa Hrvatskim Telekomom, vodećim i najvećim operaterom telekomunikacijskih usluga u Hrvatskoj. »Baze podataka programa PANTHEON odsada su, uz snažnog partnera kakav je Hrvatski Telekom, našim korisnicima još sigurnije te dostupne bilo kada i bilo gdje. Tim udruživanjem najsnažnije internet mreže i datacentra te najsnažnijeg developera poslovnog softvera u regiji možemo pružiti najkvalitetniju uslugu na ovom iznimno kompetitivnom tržištu.«, rekao je Mertelj.
"Uz dodatna poboljšanja koja donosi poslovno-informacijski sustav PANTHEON 10, poslovanje poduzeća postaje još učinkovitije i jednostavnije. PANTHEON 10 poslovnim korisnicima donosi brojne novosti i poboljšanja dosadašnjih funkcionalnosti, pritom moramo naglasiti također prilagođenije i ugodnije korisničko sučelje i bitna unaprjeđenja performansi. Sve to značajno ubrzava svakodnevni rad i cjelokupnu potporu dokumentnom poslovanju i poslovnim procesima", dodao je izvršni direktor Datalab Tehnologija Hrvatska, g. Mario Krešević.