19. 11. 2015.
- Rješenje koje je Combis implementirao u Makedoniji, već je uspješno primijenjeno u Hrvatskoj, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini.
- Regionalni sistemski integrator Combis postavio je samouslužne uređaje za plaćanje računa u poslovnice Makedonskog Telekoma
Samouslužni uređaj očitava račune putem bar koda, te omogućuje jednostavno i brzo plaćanje računa telekomunikacijskih usluga gotovinom, bankovnim karticama i m-pay sustavom, a ima i funkcionalnost kupovine pre-paid bonova za mobilno telefoniranje. Makedonski Telekom je tako u svojim poslovnicama diljem zemlje, omogućio građanima inovativan način plaćanja, a očekuju kako će instalacija platomata uvelike pospješiti i pojednostaviti proces naplate računa.
Instalacija 16 uređaja na makedonskom tržištu predstavlja nastavak suradnje tvrtke Quam i Combisa na područja automatizacije samouslužnih transakcija. Rješenje koje je implementirano u Makedoniji, već je uspješno primijenjeno u Hrvatskoj, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini.
"U Combisu smo jako zadovoljni što smo još jednom uspješno plasirali rješenje iz spektra naših samouslužnih uređaja na regionalno tržište. Za razliku od do sada postavljenih uređaja - platomati u Makedoniji nude i mogućnost bezgotovinskog plaćanja računa pomoću mobitela (m-pay) i bankovnih kartica, što je prvi takav primjer u regiji", ustvrdio je Alan Šembera, direktor Sektora direktnog bankarstva u Combisu.
Šembera naglašava kako Combis svojim primjerom pokazuje da se uspješnim domaćim proizvodom, kakav je Quam Platomat te kvalitetnim i sveobuhvatnim pristupom procesu poboljšanja poslovnih modela direktnog plaćanja može uspješno konkurirati i u regiji.
Osim same instalacije, Combis pruža i podršku u logistici te u postprodajnom održavanju svih jedinica.