13. 10. 2015.
Ovogodišnja Combis konferencija bila je fokusirana na poslovnu kreativnost i nove ideje te njihovu uspješnu integraciju u poslovne projekte, što je potaknulo velik interes regionalne ICT scene.
Combis konferencija, središnje godišnje događanje u organizaciji regionalnog sistem integratora Combisa, ove je godine ugostila više od 350 sudionika što predstavlja povećanje od 12 posto u odnosu na godinu ranije te dosad najveći broj sudionika.
"Izuzetno smo ponosni što je ovogodišnja konferencija ne samo okupila najveći broj ICT stručnjaka dosad, nego i osigurala odlične ocjene publike - potvrđuju istraživanja provedena tijekom konferencije", izjavila je Renée Saboti Slovenc, direktorica Combis konferencije, dodavši kako je i posjećenost predavanja ove godine bila također na najvišoj razini.
Combis konferencija ove je godine održana 24. i 25. rujna pod krovnom temom Osjeti digitalno. Živi digitalno. Okupila je rekordan broj sponzora i medijskih pokrovitelja, što je značajan pokazatelj kvalitete i vrijednosti ovog tradicionalnog okupljanja, kao i sve izraženije potrebe da se upravo pomoću ICT-a potaknu pozitivnija gospodarska kretanja.
Prvog dana konferencije o sve snažnijoj potrebi da precizno vidimo, razumijemo i reagiramo na promjene u poslovanju govorio je Fredrik Härén, svjetski poznati autor poslovne kreativnosti i jedan od 10 najboljih švedskih predavača svih vremena, na plenarnom predavanju 'Svijet brzih promjena'. Publici se Härénovo duhovito i pronicljivo predavanje posebno svidjelo te je i ono dobilo odlične ocjene sudionika konferencije.
Prvi konferencijski dan obilježile su i prezentacije vodećih ljudi uspješnih hrvatskih kompanija te okrugli stol 'ICT u zemlji nogometa i turizma', dok su drugog dana predstavljeni projekti Combisa i njegovih partnera bazirani na novim idejama i njihovoj uspješnoj integraciji u poslovne projekte.
Tako je drugog dana predstavljeno osam studija slučajeva i održano 24 predavanja u čijoj je pripremi sudjelovalo pedesetak predavača, što Combisa, što njegovih korisnika i partnera. U fokusu konferencije bila je poslovna kreativnost i prilagođavanje brzim promjenama u poslovnom svijetu.
Prema ocjenama sudionika, najbolje predavanje bilo je Case Study Zagrebačka banka i HZZO: Mobilna produktivnost - Odiseja u svemiru ili stvarnost na zemlji? Na drugo mjesto zasjelo je predavanje 'Iz DIGITALNE perspektive Hrvatske pošte', dok je na trećem mjestu Case study FINA – bolje spriječiti nego liječiti!
Titulu najboljeg predavača konferencije osvojio Alen Premužak, predsjednik Uprave Hrvatske pošte. Drugi je Igor Dužević, voditelj Odjela za virtualizaciju i Cloud u Combisu, a treći Vjeran Marković, vodeći specijalist za operativne sustave u Zagrebačkoj banci.
Uz Hrvatski Telekom, partnera konferencije, Combis su podržali zlatni sponzori Cisco, CLICO SEE, CommVault, Dell, F5, Imperva, NetApp, Oracle, RRC, Samsung i VMware Global, srebrni sponzori Lenovo, Lexmark, Microsoft Hrvatska, Veeam te medijski pokrovitelji banka.hr, Business magazine, ICTBusiness.info, Lider, Mreža, Netokracija, PoslovniPuls, SEEbiz.net, ŠibenikIN, Tportal, Večernji list i Yammat FM!
Sve informacije o konferenciji potražite na službenoj stranici 9. Combis konferencije.