23. 9. 2015.
Weekend Media Festival (Rovinj, 24. – 27.9. ) je događanje koje okuplja vodeće ljude i stručnjake u komunikacijskoj industriji i poslovnom svijetu, predstavlja nove"pokretače", pruža nove poglede na posao, nudi nova kreativna rješenja za stvarne poslovne probleme te podučava o novim trendovima.
U skladu sa svakodnevnim i stalnim promjenama, trodnevni festival okuplja nove vizionare i pojedince usmjerene budućnosti.
WEEKEND U BROJKAMA: 4.000 + sudionika / 550 + novinara iz susjednih država / 350 + studenata s relevantnih fakulteta /120 + utjecajnih govornika iz cijelog svijeta, niz koncerata, partya i vrhunske zabave.
HT na Weekend Media Festivalu
Hrvatski Telekom Weekend Media Festival prati od njegovog prvog izdanja kroz aktivno sudjelovanje u panel raspravama, okruglim stolovima, radionicama i ostalim stručnim predavanjima.
I ove godine sva snimana predavanja s Weekend Media Festivala na dane 25. i 26. rujna 2015. moći će se pratiti uživo na 16. i 17. kanalu MAXtv-a i po prvi put na platformi MAXtv To Go. MAXtv korisnici koji će ipak predavanja u live prijenosu ili na Weekendu propustiti, iste će naknadno moći pogledati u videoteci na MAXtv-u i na MAXtv To Go platformi bez plaćanja dodatne naknade.
Na osmom izdanju Weekend Media Festival-a, HT stručnjaci sudjelovati će u četiri vrlo interesantna predavanja:
- BRANKA BAJT – dvorana BalCannes, subota 26.09. / 12.30 – 13.30 / Zaboravite sve što ste dosada znali
Naša je industrija u posljednjih nekoliko godina postala opsjednuta učenjem. Volimo govoriti o vremenu akceleracije, kompleksnosti i potrebi učenja novih trikova. No, ono što nas koči je naša nesposobnost da se odučimo od nekih opće priznatih paradigmi, načina razmišljanja i postupanja. To se posebice odnosi na to kako se prilagođavamo i preuzimamo inovacije u medijima. Kada se pojavi novi medij, on koristi sadržaj drugog medija kako bi razvio nove oblike izražavanja. Danas, u vrijeme ubrzanih digitalnih inovacija formata i platformi, ono što će nam u potpunosti dati prednost u digitalnom okruženju jest ‘odučavanje’ od svih opće priznatih načina korištenja medija…
Uvod: Joanna Maria Bakas i Stefan Erschwendner (LHBS Consulting Berlin, Njemačka), Ostali sudionici: Nikola Bubanj (Grey Group), Ivona Janjić (Agrokor, Hrvatska), Moderator: Stefan Erschwendner (LHBS Consulting Berlin, Njemačka)
- SINIŠA ĐURANOVIĆ – dvorana Vikendica – Subota 26.09. / 15.30 – 16.30 / Tko je koga pojeo 2.0
Godine 2010. prateći kako velike medijske kuće, telekomi i tehnološke kompanije ulaze jedni drugima u područje poslovanja održali smo prvu raspravu pod imenom Tko će koga pojesti. Telekomi su tada ulazili u distribuciju sadržaja i užurbano postajali mediji, mediji i pružatelji usluga željeli su pristup broadband korisnicima, TV kuće su krenule na internet i mobile, a mnoge internet kompanije na TV, IPTV je otvarao vrata telekomima i u svijet TV oglašavanja. Sve je postajalo sastavni dio monetizacije jedinstvennog eko-sistema četiri velike grupe igrača: medija, telekomunikacijskih kompanija, proizvođača zabavne elektronike i internet igrača. Granice između njihovih parcijalnih eko-sistema su postajale sve tanje, a distruptivni poslovni modeli koji su nastali na bazi te konvergencije rušili su i granice i kompanije. Kakva je danas situacija nekoliko godina kasnije? Postoji li jedinstveni eko sustav? Kakva je situacija globalno, a kakva u regiji? Diktira li user (experience) s razvojem tehnologije tempo? Je li content jos uvijek king? I tko će na kraju koga pojesti?
- HRVOJE IŠEK – dvorana Vikendica – Subota 26.09. / 16.45 – 17.45 / Smart City:
Koliko gradovi mogu postati pametni? powered by Schneider Electric,
Pretrpani kontejneri za otpad, previsoki računi za vodu ili gradski autobus koji nikako da dođe kad nam treba – zvuči vam poznato? Gradovi u kojima živimo nastajali su po načelu „više, brže, bolje“. Brže i bolje i danas su nam važni, ali ovo „više“ sve nam je veći teret. Možemo li gradovima upravljati pametnije? I koliko to košta? Mogu li samo bogati gradovi postati pametni gradovi? Ima li pametnih gradova u Hrvatskoj i regiji? Kakva je uloga interneta u svemu tome? Odgovore na ova i mnoga druga pitanja doznajte na ovom pametnom panelu za pametne građane.
Uvod: Uvod: Darko Lopotar (Schneider Electric, Hrvatska), Ostali sudionici: Josip Aleksić (Schneider Electric SR, Ivica Perica (Delloite HR), Dražen Tomić (ICT business.info HR), Moderator: Dragan Petric (Bug, HR)
- BOJAN MUŠĆET- Vikend Radni prostor, subota 26.09. / 18.00 – 19.00 / Start-ups powered by HT
Od lokalnog startupa do globalnog finisha
Putem niza zanimljivih natjecanja i pitcheva, kao i strateški određenoj podršci, Hrvatski Telekom nastoji trasirati puteve za nove kompanije koje mogu osigurati svjetski uspjeh. Da je tome tako, dokazuju slučajevi tvrtki DivIT, uniGluko i PhotoMath s kojima HT surađuje i koje svakako mogu postići globalni uspjeh. Predstavnici tih kompanija otkrit će na koji način su počeli, na koje prepreke su nailazili i kako su, zapravo, postali zapaženi na globalnim tržištima.
Sudionici: predstavnici start up-ova: DivIT, uniGluko, PhotoMath
HT već tradicionalno na svojem izložbenom prostoru osigurava svu potrebnu infrastrukturu i opremu za press centar, cijelu lokaciju pokriva besplatnom WiFi uslugom, organizira vrhunsku zabavu za posjetitelje.
Ove godine adrenalina neće nedostajati, posjetitelji će se moći zabaviti u vožnji rollercoasterom u virtualnoj stvarnosti:
Najbrža vožnja u virtualnoj stvarnosti!
Sudionici festivala na štandu mogu isprobati Oculus, metalnu navlaku koju stavljaju na glavu i promatraju najbržu vožnju u virtualnoj stvarnosti. Nevjerojatna jurnjava rollercoasterom u virtualnoj stvarnosti nije samo zabava za njih, nego i za publiku koja prati uznevjerene pokrete igrača. Opcionalno, moguće je napraviti i natjecanje između igrača bude li interesa.
Najbrža vožnja u virtualnoj stvarnosti na mobilnom uređaju!
Dok će posjetitelji čekati na Oculus virtualnu stvarnost na štandu, hostese će ih animirati s dodatkom na aplikaciju – naočale s kojima će posjetitelji moći osjetiti virtualnu stvarnost u kraćem obliku u odnosu na Oculus naočale.
Posjetitelji dobivaju specijalne kartonske naočale, odnosno kartonsku kutiju s lećama u koju se ubacuje smartfon sa specijalnim sadržajem povezanim s virtualnom stvarnošću (npr. s koncertom velike rock-zvijezde). Korisnik može glavu usmjeravati u svim pravcima i ima utisak da se upravo nalazi na pozornici, uz zvijezdu za vrijeme trajanja koncerta.
Tportal fotkaona!
Tportal je za posjetitelje pripremio fotkaonu, gdje će se posjetitelji moći zabiti, ukrasiti rekvizitima, fotografirati, dijeliti fotografije s prijateljima na društvenim mrežama i kući ponijeti strip razglednicu za sjećanje na ovogodišnji Weekend.