21. 7. 2015.
- Opcija uključuje usluge majstora koji stiže u roku od 45 minuta na području cijele Hrvatske, 24 sata dnevno 365 dana u godini
Pretplatnicima mobilnih usluga Hrvatskog Telekoma na raspolaganju je nova opcija Pomoć u kući koja osigurava organizaciju i rješavanje problema u kućanstvu u slučaju hitnosti. Pomoć u kući korisnicima dovodi majstora (vodoinstalatera, stolara, staklara, bravara, električara) u roku od 45 minuta, na području cijele Hrvatske, 24 sata dnevno 365 dana u godini.
Opcija je bez naknade dostupna korisnicima Najboljih tarifa Pričam, Surfam, Imam sve, Premium i Tarifa za mlade, Mobile Net 7 GB i Mobile Net 25GB, trebaju ju samo aktivirati. Za ostale pretplatnike cijena je 12 kuna mjesečno. HT ovu opciju nudi u suradnji s ORYX Grupom koja je ujedno i pružatelj usluge.
Opcija Pomoć u kući jednostavno se aktivira i deaktivira putem web portala Moj Telekom, u T-Centru, kod prodajnih partnera te pozivom korisničkoj podršci. Sve usluge Pomoći u kući mogu se koristiti 48 sati nakon primitka SMS poruke o aktivaciji. Ukupna vrijednost usluge uključuje rad majstora do iznosa od 1500 kn godišnje, dok je godišnji trošak opcije maksimalno 144 kune. Usluge majstora mogu se koristiti višekratno tijekom članske godine do iskorištenja limita, a korisnik se ne mora obvezati na aktivaciju opcije na godinu dana, nego uslugu aktivira i koristi za mjesece koje želi.
Hrvatski Telekom korisnicima uz standardne telekom usluge na najboljoj mreži s najvećom 4G pokrivenosti i najvećim brzinama, zajedno s partnerima nastoji omogućiti pristup i dodatnim uslugama koje im mogu olakšati i pojednostaviti život. Tako HT korisnicima u sklopu navedenih Najboljih tarifa nudi i opciju Pomoć na cesti u Hrvatskoj i Europi, Deezer glazbenu streaming uslugu, MAXtv to go Osnovni ili Sportski Plus paket za gledanje televizije u pokretu, opciju Navigacija te opciju Lookput za zaštitu od zlonamjernog softvera, pomoć u slučaju krađe te backup fotografija i kontakata. Korisnici Najboljih tarifa Pričam, Surfam, Imam sve, Premium i Tarifa za mlade, Mobile Net 7 GB i Mobile Net 25 GB mogu između ovih opcija bez dodatne naknade odabrati onu koja im najviše odgovara, a mogu ju i zamijeniti svakih 6 mjeseci.
Hitnim slučajem za Pomoć u kući smatra se iznenadni i neočekivani događaj koji je rezultirao oštećenjem, odnosno uništenjem imovine korisnika i čija hitna sanacija je nužna. Konkretno, obuhvaćene su usluge sanacija vodovodnih i kanalizacijskih cijevi, električnih instalacija, brave ili omogućavanje otvaranja vrata, sanacija stakla te stolarski radovi.
Troškove dijelova, opreme i ostalih materijala potrebnih za popravak oštećenja korisnik snosi osobno u svakom pojedinom slučaju, prema tržišnom cjeniku i stvarnoj cijeni tih dijelova i materijala. Sve druge usluge koje korisnik zatraži prilikom intervencije, a nisu obuhvaćene ovom opcijom, plaćaju se izravno službeniku ORYX Grupe prema važećem cjeniku usluga.
Detaljne informacije o opciji možete pronaći na www.hrvatskitelekom.hr