20. 4. 2015.
- Međunarodni natječaj Zid poslovnog uspjeha kreće u drugu sezonu s još dvije zemlje
- Tema ovogodišnjeg natječaja su Internet stvari (Internet of Things)
- Pobjednik nacionalnog dijela natječaja od Hrvatskog Telekoma dobiva nacionalnu marketinšku kampanju u vrijednosti do 230.000 kn i postaje HT-ov partner
S ciljem nagrađivanja inovativnih rješenja za Internet stvari (Internet of Things) za poslovne korisnike, Hrvatski Telekom i ostale članice Deutsche Telekom Grupe započinju primati prijave za natječaj Zid poslovnog uspjeha u Hrvatskoj, Austriji, Njemačkoj, Grčkoj, Mađarskoj, Makedoniji, Rumunjskoj i Slovačkoj. Natječaj je namijenjen tvrtkama koje bi željele promovirati svoje rješenje za Internet stvari i učiniti ga dostupnim široj javnosti. Područje su interesa inovativna rješenja za Internet stvari iz svih industrijskih grana kojima se pojednostavljuje rad poslovnih korisnika.
Rješenjima za Internet stvari stvara se vizionarski scenarij u kojemu stvari oko nas – od strojeva u proizvodnim pogonima do svakodnevnih predmeta – razmjenjuju i procjenjuju podatke automatski i stvaraju dodanu vrijednost za privatni život i za posao.
Rješenja za Internet stvari uglavnom se temelje na tehnologiji u oblaku i može ih se primjenjivati na svako područje života (npr. povezani automobili, inteligentne zgrade, pametni gradovi, automatizacija proizvodnje, pametno mjerenje potrošnje električne energije/vode/plina itd.). Na primjer, pametnim samoposlužnim aparatima korisnicima se omogućuje povećanje prihoda većom dostupnošću zaliha i povećanom učinkovitošću terenskih aktivnosti optimiziranjem ruta i smanjenjem vremena nadopune.
Sudionici mogu doći do završnice ako svojim rješenjem za Internet stvari osvoje dovoljan broj lajkova. Na temelju glasova zajednice donijet će se odluka o najboljim rješenjima prijavljenima u svakoj državi, nakon čega će stručno povjerenstvo odabrati nacionalne pobjednike te najbolje međunarodno rješenje za Internet stvari. Za najbolje se rješenje u svakoj od država može osvojiti nacionalna marketinška kampanja u vrijednosti do 230.000 kuna te postati HT-ov partner i tako imati doseg do više od 100.000 poslovnih korisnika Hrvatskog Telekoma.
Kreator pobjedničkog rješenja u međunarodnom dijelu natječaja može postati partner Deutsche Telekom Grupe u svih osam zemalja te postati dostupan za 10,8 milijuna potencijalnih korisnika. Deutsche Telekom Grupa dobro je poznata po održivom uvođenju novih tehnologija i usluga na tržište. Stoga će međunarodni pobjednik dobiti stručno savjetovanje potrebno kako bi se ostvario doseg u prodaji i marketingu.
Sudionici mogu povećati svoj broj glasova i priliku za pobjedu u natječaju aktiviranjem svoje zajednice da glasuje za njih. Glasovanje može biti isplativo: svi koji daju svoj glas i prijave se kao pristalice svojega omiljenog rješenja u Hrvatskoj, Austriji, Njemačkoj, Grčkoj, Mađarskoj, Makedoniji, Rumunjskoj i Slovačkoj imaju mogućnost za svoje društvo osvojiti zanimljive nagrade: od izvrsnih smartfona do Office 365 Business Premium usluge.
Kategorije i nagrade natječaja Zid poslovnog uspjeha:
Nacionalni pobjednik: najbolje rješenje za Internet stvari
Nagrada: nacionalna marketinška kampanja u vrijednosti do 230.000 kn i partnerstvo s Hrvatskom Telekomom
Nacionalni glasač: Glasači mogu osvojiti neke od izvrsnih smartfona (dobitnici se odabiru iz baze svih glasača): 2x Samsung Galaxy S5, HTC M9 i HTC Desire 620. Glasovanjem i ostavljanjem potrebnih podataka prvih 50 glasača koji su ujedno i ovlaštene osobe za zastupanje svoje tvrtke dobit će Office 365 Business Premium uslugu na korištenje šest mjeseci bez naknade.
Međunarodni pobjednik: najbolje međunarodno rješenje za Internet stvari za poslovne korisnike
Nagrada: Partnerstvo s Grupom Deutsche Telekom u osam zemalja s dosegom od potencijalnih 10,8 milijuna poslovnih korisnika i promocija kao partnera Telekoma na međunarodnom sajmu industrije u vrijednosti od 10.000 eura
Raspored natječaja:
Faza prijave za tvrtke: 20. travnja – 1. lipnja 2015.
Faza glasovanja: 11. svibnja – 22. lipnja 2015.
Objava pobjednika: 7. srpnja 2015.
Za prijavu i sve potrebne informacije kliknite na sljedeću poveznicu.