11. 3. 2015.
OliveBox je cjelovita cloud aplikacija za vođenje, praćenje i analizu poslovanja te marketing namijenjena malim i srednjim tvrtkama. Obuhvaća sve što suvremenoj tvrtki ili obrtu treba, od organizacije poslovanja do oglašavanja.
OliveBox omogućuje jednostavnu izradu ponuda, faktura, narudžbenica, odobrenja, opomena, vođenje troškova i brojne druge mogućnosti, a svi računi se fiskaliziraju preko weba. Također, omogućuje jednostavno kreiranje i slanje masovnih e-mail ili SMS kampanja koje najbolje odražavaju prednosti proizvoda ili usluge s mogućnošću praćenja njezinoga uspjeha putem praktičnih alata za analizu i statistiku.
OliveBox omogućuje i optimalno korištenje radnog dana s pomoću preglednog i intuitivnog drag & drop web kalendara koji šalje obavijesti o važnim sastancima s klijentima. Svaki termin s klijentom jednim klikom može se pretvoriti u račun za uslugu.
Riječ je i o praktičnom alatu koji svim ponuđačima turističkog smještaja omogućava efikasnu organizaciju poslovanja.
Može se besplatno isprobati 30 dana putem ICT Marketplace portala!
Inače, aplikacija OliveBox koju je kreirala tvrtka OliveBytes pobjednik je natječaja Zid poslovnog uspjeha u Hrvatskoj. Javnost je glasovanjem odredila najbolje prijavljene aplikacije, nakon čega je stručni žiri odabrao pobjednika za Hrvatsku.
OliveBox je od početka razvijan pod pretpostavkom da bi aplikacija bila idealna za portfelj proizvoda telekom operatera koji traže načine kako korisnicima ponuditi dodatne usluge i pogodnosti. Ideja za OliveBox proizašla je iz promatranja tržišta malih poduzetnika, koje je izrazito kompetitivno i zahtjeva veliku upornost, te iz potrebe da se tim poduzetnicima po pristupačnim cijenama omoguće rješenja koja bi im znatno olakšala posao, omogućavajući im sistematični kontakt s partnerima i pregledno poslovanje. Osnovna smjernica bila je stvaranje aplikacije koja će postati jedini softverski alat potreban malim poduzetnicima. Aplikacija je osmišljena toliko jednostavno da je može koristiti svatko, a u isto vrijeme sadrži sve potrebne funkcije i mogućnosti za zahtjevnije korisnike. Cilj je bio stvoriti modularnu i integriranu aplikaciju gdje svaki korisnik sam odlučuje koje module će koristiti i koliko vremena, da se sve događa u oblaku kako korisnik ne bi imao brige s podacima i računalima, da aplikaciju može koristiti gdje god poželi te da je cjenovno vrlo pristupačna za svakog korisnika.
OliveBox je stvoren sa željom da rastereti korisnika tako da se on u potpunosti može koncentrirati na svoj posao, dok se OliveBox brine za sve ostalo.
OliveBox je proizvod koji zapravo nikad neće biti završen, živa stvar koja će rasti i razvijati se prema potrebama korisnika i tržišta. Nedavno su dodane funkcije booking i appointment booking zajedno s određenim unaprjeđenjima marketing modula. U planu je dodavanje mnoštva novih funkcija i pogodnosti pošto je krajnji cilj da OliveBox postane „all in one“ aplikacija koja nudi sve što je korisniku potrebno za kvalitetno poslovanje. Funkcionalnosti koje su trenutno u razvoju su, primjerice, time tracking, POS blagajne, CRM modul i mnoge druge.