8. 7. 2014.
8. srpnja 2014.
Hrvatski Telekom prvi je poslovnim korisnicima ponudio najnoviju verziju uredskog paketa Microsoft Office 365 u mjesečnim naknadama, bez ugovorne obveze. Korisnici će moći birati između nekoliko veličina paketa ovisno o potrebama ili veličini svoje tvrtke. Microsoft Office 365 mogu koristiti obrti već s jednim zaposlenim pa sve do tvrtki s nekoliko tisuća zaposlenika. Usluga će biti dostupna od 14. srpnja u HT-ovoj online trgovini aplikacija ICT Marketplace uz cijenu od 79 kn/mj, a svi koji se za Office 365 predbilježe do 14. srpnja dobivaju 10 posto popusta na mjesečnu naknadu.
Microsoft Office 365 sadržava sve funkcionalnosti dobro poznatog paketa Microsoft Officea - Word, Excel, PowerPoint, Outlook dostupnih za lokalnu instalaciju na računalo, tablet ili pametni telefon (maksimalno pet uređaja s jednom licencom). No, kako je riječ o rješenju temeljenom na oblaku (cloudu) donosi i niz dodatnih naprednih mogućnosti poput:
- e-mail servera (Exchange Online),
- zajedničkog korištenja dokumenata (SharePoint Online),
- web konferencije (Lync Online) i
- online pohrane dokumenata (OneDrive for Business).
Koliko je Microsoft Office 365 prepoznat kod korisnika, govori činjenica da je njegova zadnja verzija preuzeta milijun puta ili svake sekunde jedanput u prvih sto dana od objavljivanja.
„Hrvatski Telekom stalno prati trendove na tržištu te našim korisnicima nastojimo ponuditi one usluge koje će im zaista pomoći u razvoju njihova poslovanja kako bi bili što konkurentniji. Kao tvrtka razumijemo koliko je to važno. I sami poduzetnici shvaćaju da im poslovanje u cloudu donosi prednosti. Prema istraživanju koje je proveo Microsoft u Europi*, 70 posto ispitanih vlasnika malih tvrtki koje koriste cloud naveli su kako uz cloud usluge ostvaruju uštede. A većina, 83 posto je te uštede reinvestirala dalje u razvoj proizvoda“, istaknuo je Tomislav Kosanović, direktor Odjela za standardne ICT proizvode HT-a.
Plaćanje ove usluge putem mjesečnih naknada poduzetnicima nudi dodatnu priliku smanjenja troškova i ostvarenja ušteda. Prije svega, u smislu ulaganja u uredski softver. Naime, oslobađa ih početnih ulaganja plaćanja licenci za cijelu godinu unaprijed, a ta sredstva mogu onda isto uložiti u razvoj svojih proizvoda.
Tomislav Kosanović dodaje: „Vjerujemo da će poduzetnici u Hrvatskoj prepoznati i prednosti Microsoft Officea 365 koji im nudimo po modelu „plati koliko koristiš“. A prvih 30 dana mogu ga probati potpuno besplatno. Kao i sve naše cloud usluge."
Kako bi poslovne korisnike educirali o svim prednostima cloud usluga koje će im uvelike pojednostavniti svakodnevni rad, Hrvatski Telekom pokrenuo je video online kampanju jednostavno nazvanu „Kata i Data“. Kata je poslovna korisnica koja nije na ‘ti’ s IT uslugama kojim se svakodnevno služi dok je Data stručnjak koji poznaje cloud rješenja.
*Istraživanje: Small and midsize businesses cloud trust study: Europe study results; June 2013