10. 6. 2014.
Hrvatski Telekom i TVbeat, start-up sa sjedištem u Londonu, potpisali su suradnju na području mjerenja statistike gledanosti IPTV platforme Hrvatskog Telekoma u stvarnom vremenu. Partnerstvo će omogućiti Hrvatskom Telekomu kvalitetan i detaljan pristup statistikama gledanosti u stvarnom vremenu, pružajući tako detaljan uvid u korisničke preferencije u svrhu definiranja navika i trendova svojih gledatelja.
Ugovor s TVbeatom potpisao je i Iskon koji je sudjelovao u pilot-fazi razvoja usluge te imao važnu ulogu u testiranju TVbeatovog konačnog proizvoda.
TVbeat nudi novu generaciju analitike koja kvantificira način gledanja TV-a na svim povezanim uređajima bilo kada, bilo gdje. To čini koristeći inovativnu tehnologiju, pružajući bogat i sveobuhvatan uvid u sve aspekte izvedbe kanala, uključujući i ocjene, gledanost, udio i stvarne brojeve pretplatnika, kako u realnom tako i u prošlom vremenu. TVbeat je razvijen kao odgovor na promjene navika gledatelja kako bi se stvorio novi način za analizu podataka koja odražava suvremene trendove, kao što su on-line pregledavanje i VoD (video na zahtjev). Sustav je dizajniran kako bi pomogao IPTV platformi predvidjeti potražnju i personalizirati sadržaj, povećati zadovoljstvo kupaca i osigurati interaktivnost i angažman gledatelja. Nadalje, može se koristiti kao neprocjenjiv alat u procesu donošenja odluka oko izbora atraktivnog sadržaja, paketa kanala, VoD ponude pa čak i oglašavanja.
Pristup podacima u ograničenom i potpuno anonimiziranom obliku HT će osigurati trećim stranama (oglašivačima) uz mjesečnu naknadu čime će se maksimalno iskoristiti potencijal Big Data-e na području IPTV industrije.
"Hrvatski Telekom se već mnogo puta do sada pokazao kao pionir u lansiranju novih tehnologija i usluga, od prve IPTV platforme unutar Deutsche Telekom Grupe, preko prvog cloud servisa na području šire regije. Sigurno smo da uspjeh neće izostati niti na području s velikim poslovnim potencijalom kao što je Big Data, gdje se još jednom potvrđujemo kao predvodnik novih trendova. Podaci koji su dostupni i prikupljaju se danas su najveća vrijednost svake kompanije, a njihovu uspješnu komercijalizaciju vidjeli smo unazad nekoliko godina kroz primjere Googlea, Facebooka i Twittera. Prepoznali smo TVbeat kao pravog partnera koji će nam omogućiti da podatke koje već prikupljamo kvalitetno stavimo u funkciju poboljšanja našeg poslovnog procesa te otvorimo nove poslovne mogućnosti i stvorimo nove prihode.", izjavio je Jerko Dumanić, direktor Sektora za marketing poslovnih korisnika.
"Tijekom razvoja i pilot-faze TVbeat je pokazao prednosti koje njihova tehnologija može unijeti u potrošačke navike TV gledatelja. IPTV platforme nude korisnicima širok raspon TV kanala od kojih većina nije uključena u standardna mjerenja TV gledanosti prisutna na domaćem tržištu. Stoga će TVbeat zasigurno biti vrlo koristan alat", rekao je Saša Kramar, predsjednik Uprave Iskona.
"Realizacija suradnje između Hrvatskog Telekoma i TVbeat–a za nas je izuzetno važan poslovni korak i uspjeh koji otvara put širenju suradnje s Deutsche Telekom Grupom na drugim europskim tržištima", navodi Magdalena Malinova, VP of Business Development Adriatic. "Usluga TVbeat ima velik potencijal na europskim tržištima i šire, a posebno smo ponosni na činjenicu da je upravo Hrvatski Telekom prva platforma koja je prepoznala taj potencijal. Prepoznati kao lideri u inovacijama, Hrvatski Telekom je prva članica Deutsche Telekom grupe koja će ovom suradnjom iskoristiti potencijal Big Data za kvalitetno upravljanje svojim sadržajem, ponudama i odnosom s korisnicima. Također, ovo partnerstvo za Hrvatski Telekom omogućuje maksimizaciju komercijalnog potencijala podataka o gledanosti i otvara nove poslovne prilike kroz monetizaciju podataka o gledanosti."