18. 5. 2014.
U sklopu Dana komunikacija - središnjeg nacionalnog festivala marketinških komunikacija - održanih od 15. do 18. svibnja u Rovinju, 17. svibnja je održana dodjela prestižnih Croatia Effie 2014 nagrada za najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama u segmentima učinkovitosti i strateškog promišljanja marketinških kampanja. U oštroj konkurenciji 40 radova prijavljenih od strane 28 oglašivača i 40 marketinških agencija dodijeljena je jedna zlatna, tri srebrne i tri brončane nagrade.
Vrijedne Effie nagrade osvojili su i Hrvatski Telekom te Iskon. Naime, HT je zajedno s agencijama McCann Zagreb i Digitel Medijski Servisi osvojio srebrnu nagradu za kampanju kojom je promovirana cjelovita HT-ova ponuda fiksnih i mobilnih usluga MAXobitelj, dok je su jednu od brončanih nagrada osvojili Iskon, Laboratorium 360 i Digitel Medijski Servisi za kampanju „Ne daj babi s kolačima da prođe". Grand Prix i zlatnu nagradu za najbolju kampanju osvojili su Ledo, Imago reklamna agencija i Unex za kampanju “Ledonardo – potraga za sladolednim genijalcem".
Hrvatsko izdanje Effie natjecanja organizira HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) prema svjetskoj licenci Effie Worldwide organizacije. Effie nagrade dodjeljuju se od 1968. na svjetskoj i europskoj razini (Global Effie i Euro Effie), te na nacionalnim natjecanjima u preko 40 zemalja diljem svijeta, kojima se 2009. pridružila i Hrvatska. U više od 40 godina postojanja, Effie nagrade postale su međunarodni simbol marketinške učinkovitosti.
Dan ranije, 16. svibnja, u sklopu iste manifestacije proglašeni su i pobjednici natjecanja kreativnih komunikacija IdejaX i Mixx te studentskog natjecanja IdejaXica. U sklopu natjecanja IdejaX Iskon je osvojio priznanje za oglašivača godine, a njegova kampanja "Ne daj babi s kolačima da prođe" nagrađena je i u kategorijama Najbolja cjelovita kampanja i Telekomunikacijske usluge.