8. 4. 2014.
Hrvatski Telekom, vodeći pružatelj telekomunikacijskih usluga u Hrvatskoj, i na 14. je Windays konferenciji partner komunikacijskih rješenja. Najveća hrvatska poslovno-tehnološka konferencija održava se u Umagu od 7. do 10. travnja, a HT na njoj sudjeluje i sa zanimljivim predavanjima. U utorak, 8. travnja su tako Tomislav Kosanović i Kruno Jugović održali prezentaciju „ICT – temelj uspješnog poslovanja“ gdje su predstavljene standardne i posebne poslovne usluge Hrvatskog Telekoma.
Standardne usluge dolaze s unaprijed određenim karakteristikama, cijenama i u različitim paketima, a odgovaraju potrebama malih i srednje velikih tvrtki. Većinu ovih usluga čine cloud usluge, koje su smještene na sigurnim poslužiteljima Hrvatskog Telekoma u podatkovnim centrima u Hrvatskoj. Poslovni korisnici već su prepoznali usluge poput Cloud Nadzora vozila, Cloud Servera i Cloud Exchange maila jer su im neophodne u svakodnevnom poslovanju, a odnedavno je ponuda standardnih usluga upotpunjena uslugama Cloud Data centar, Cloud Pravni propisi i Cloud Call centar.
Sve ove usluge korisnici lako i brzo mogu kupiti u HT-ovoj virtualnoj prodavaonici ICT Marketplace. Prije kupovine, sve standardne usluge moguće je 30 dana besplatno isprobati. ICT Marketplace nudi i poslovne aplikacije koje razvijaju HT-ovi partneri, primjerice to su aplikacije Sugar CRM – aplikacije za upravljanje CRM procesima, Online meeting – aplikacije za rezervaciju termina i zakazivanje sastanaka te Spontania video – aplikacije za video sastanke.
Svoja iskustva u primjeni HT-ovih standardnih usluga prenijeli su Marina Šimunić iz tvrtke Naše klasje i Goran Kramarić iz Applied Ceramicsa.
Posebna poslovna rješenja su rješenja krojena prema specifičnim potrebama pojedinog korisnika i pružaju odgovor na najkompleksnije ICT izazove. Potreba za posebnim poslovnim rješenjima najčešće se javlja kod velikih tvrtki. HT-ovi stručnjaci za posebna poslovna rješenja analiziraju poslovanje, postojeću infrastrukturu i prateće sustave. Nakon analize kreiraju izvještaj o korisnikovom sadašnjem statusu i prijedloge poboljšanja a potom slijedi dizajn ICT rješenja. Voditelji ICT projekata brinu se za sve faze implementacije rješenja, pružajući korisnicima vrijeme i prostor da se neometano fokusiraju na svoj primarni posao. Nakon primjene i uvođenja novih ICT sustava u poslovanje, HT pruža i svu podršku održavanja te korisničku podršku.
Primjenu posebnih rješenja u kompaniji Orbico opisao je Darko Jovin, a Hrvoje Dunkić iz Combisa govorio je o realizaciji toga ICT poslovnog rješenja.