Hrvatski Telekom (Reuters: HT.ZA; Bloomberg: HTRA CZ; „Društvo“), vodeći pružatelj telekomunikacijskih usluga u Hrvatskoj, objavljuje da je Uprava 28. travnja 2021. godine donijela odluku o pokretanju novog Programa otkupa vlastitih dionica (u daljnjem tekstu „Program“) s početkom od 29. travnja 2021. te trajanjem do 22. travnja 2026. godine, sukladno odluci Glavne skupštine od 23. travnja 2021. godine.
Društvo trenutno ima 80.766.229 izdanih redovnih dionica bez nominalnog iznosa, od čega je 733.688 vlastitih dionica, stečenih prema prethodnom Programu koji je bio na snazi do 20. travnja 2021. godine.
Prema novom Programu najveći broj dionica koji se namjerava steći tijekom njegova trajanja jest 3.000.000, dok je najviši novčani iznos dodijeljen Programu 600.000.000,00 kuna.
Vlastite dionice će se kupovati uz sljedeće uvjete:
- najviša cijena po kojoj se kupuju vlastite dionice ne smije biti iznad 10%, odnosno ispod 10% prosječne tržišne cijene za dionicu koja je ostvarena tijekom prethodnog dana trgovanja.
Svrha Programa jest povući dionice bez nominalnog iznosa bez smanjenja temeljnog kapitala u kojem slučaju dolazi do povećavanja udjela preostalih dionica u temeljnom kapitalu, te u manjem dijelu ponuditi da ih steknu zaposlenici u Društvu, a sukladno odluci Glavne skupštine od 23. travnja 2021. o dopuni Politike primitaka uvođenjem Plana dodjele vlastitih dionica, odnosno u druge svrhe u skladu s važećim odlukama Glavne skupštine Društva i/ili primjenjive zakonodavne regulative. Povlačenjem dionica će se stvoriti koristi za sve dioničare Društva u vidu dodatnog povrata sredstava pored redovite dividende i kroz poboljšanu kapitalnu strukturu Društva.
Provedba Programa je povjerena brokerskoj kući Interkapital vrijednosni papiri d.o.o. koja će dionice Društva kupovati na uređenom tržištu Zagrebačke burze (ZSE) kroz knjigu ponuda, putem blok transakcija, putem dogovorenih (OTC) transakcija ili kroz organizirane „tender“ ponude na ZSE-u, i to neovisno i bez ikakvog utjecaja Društva u pogledu vremena kupnje dionica.
Program ovisi o tržišnim uvjetima i strateškim odlukama Društva, te se može promijeniti, napustiti ili na bilo koji način prilagođavati tijekom njegovog trajanja.