Tijekom kreiranja i razvoja proizvoda i usluga, nastojimo primjenjivati ekološke principe gdje god je to moguće. HT je u svoju ponudu usluga uključio usluge koje mogu utjecati na smanjenje utjecaja na okoliš kako same kompanije tako i svojih korisnika:
Moj Telekom portal omogućuje korisniku uređivanje usluga, tarifa i opcija, objedinjenje T-Mobile i T-Com priključaka, kupnju bonova, nadoplatu računa – sve iz vlastitog doma, bez dolaska u T-Centar – štednja energije, papira, ostalih resursa.
Audio i video konferencija, Soft phone – smanjuje potrebu za putovanjem na mjesto sastanka – štednja energije, smanjenje emisija štetnih stakleničnih plinova.
MaxTV – video na zahtjev – kućna videoteka, uklanja potrebu za video /DVD uređajem; opcija snimalica – uklanja potrebu za video rekorderom kod kuće: štednja energije i resursa.
Office Fax usluga omogućava primanje odnosno slanje faks poruka putem Interneta odnosno e-maila bez potrebe za posjedovanjem skupih faks uređaja. Uz navedenu funkcionalnost, Office Fax omogućava arhiviranje pristiglih i poslanih faks poruka što u potpunosti doprinosi uštedi papira i dragocjenog prostora.
Net phone – zamjena za telefonsku centralu
Office Intranet – share point za poslovne korisnike, omogućuje prebacivanje podataka u digitalnu domenu – štednja energije, papira, ostalih resursa.
ICT usluge "u oblaku" za poslovne korisnike - izbjegavanje nepotrebnih troškova kupnje softvera i/ili hardvera te brige o instalaciji i održavanju, uz osiguranje sigurnosti poslovnih podataka i njihove pune dostupnosti i izvan ureda - s računala, tableta ili pametnog telefona; smanjuje potrebu za hardverom kod korisnika (serveri, pohrana podataka) a time i utrošak energije.
eSIM – Zamjena za klasičnu SIM karticu – bez plastičnog kućišta, čip se nalazi u samom uređaju (npr. mobitelu ili satu), a korisnički profil se učitava putem interneta (štednja energije, resursa)
Upotreba elektroničkih bonova za korisnike mobilnih mreža (prepaid korisnici) smanjuje se uporaba papirnatih bonova.
On-line i telefonska prodaja: nastojeći izaći korisnicima u susret, HT se koristi telefonskom i online prodajom. Tim putem korisnik može obaviti određene usluge (npr. nadoplatiti SIMPA račun), kupiti terminalne uređaje, dodatnu opremu i sl. Korisnik na ovaj način izbjegava korištenje prometa i dolazak na prodajno mjesto. Iako se kupljeni uređaju dostavljaju korisniku na traženu adresu, ipak je prisutno smanjenje korištenja prometa, jer je dostava uređaja u ovom slučaju organizirana s ciljem minimiziranja troškova.
Tijekom razvoja proizvoda i usluga, posvećuje se pažnja i načinu pakiranja. HT koristi materijale za pakiranje svojih proizvode i usluga od materijala koji se mogu u potpunosti reciklirati. Koriste se papirnate vrećice, a u pojedinim kampanjama se koriste i platnene vrećice. Pre-paid bonovi su napravljeni od materijala koji se može u potpunosti reciklirati. Također se koriste i standardizirane kutije za terminalne uređaje, koje su u potpunosti napravljene od materijala koji se može reciklirati.