18. 10. 2017.
Hrvatski Telekom pridaje veliku važnost sustavnom planiranju i komuniciranju društveno odgovornih aktivnosti
Nagradu je, u ime HT-a, preuzela Nina Išek Međugorac
Dobra Hrvatska – poslovna inicijativa za afirmaciju društveno odgovornog poslovanja i održivog razvoja, u partnerstvu s Hrvatskom udrugom poslodavaca kao predstavnikom Global Compact mreže Hrvatska, tijekom srpnja i kolovoza ove godine provela je istraživanje na uzorku od 203 poduzeća na temu „Razumijevanje i provedba DOP komunikacije na službenim internetskim stranicama tvrtke“. Rezultati istraživanja govore kako sve veći broj hrvatskih poduzeća kontinuirano ulaže u vidljivost društveno odgovornog poslovanja i održivosti - putem digitalnih medija.
Cilj istraživanja bio je ispitati koliki broj hrvatskih poduzeća, i kojom kvalitetom, komunicira svoju praksu DOP-a i održivosti putem vlastitih službenih internetskih stranica te koliku pozornost posvećuju rastu svoje digitalne vidljivosti i zapaženosti DOP-a. Riječ je o projektu kojem je na nacionalnoj razini cilj potaknuti poduzeća da izražajnije izlažu svoju DOP praksu i zalaganja u ovome području jer se time ostvaruje 'zeleni' ugled te skupni utjecaj poduzeća na dodatno osvješćivanje javnosti o neizbježnosti teme DOP-a i održivosti.
Tom prigodom dodijeljene su i nagrade „Sjaj“ kompanijama za vidljivost i afirmaciju društveno odgovornog poslovanja i održivosti u digitalnim medijima tvrtke. Cilj dodjele je potvrditi dobru digitalnu praksu i u javnosti istaknuti zapažene tvrtke te potaknuti druge na korištenje različitih dobrih iskustava i unapređenje vlastitog poslovanja.
Hrvatski Telekom je jedna od deset hrvatskih kompanija prepoznatih po svojim uzornim praksama, a nagradu je preuzela Nina Išek Međugorac, direktorica korporativnih komunikacija Hrvatskog Telekoma. Tom prigodom je naglasila koliku važnost Hrvatski Telekom pridaje sustavnom planiranju i komuniciranju društveno odgovornih aktivnosti.