18. 9. 2015.
U prvoj poslovnoj utrci B2B Run, održanoj 17. rujna u zagrebačkom parku Maksimir, nastupilo je više od tisuću natjecatelja. Glavni pokrovitelj ove utrke, koja je nadmašila sva očekivanja trkača, organizatora i navijača, bio je Hrvatski Telekom.
HT-ov trkački tim tako je odnio srebro u kategoriji velikih poduzeća, a zahvaljujući velikom odazivu naših zaposlenika i odličnom rezultatu, proglašeni smo naj-fit kompanijom u Hrvatskoj!
Hrvatski Telekom dugogodišnji je prijatelj hrvatskog sporta i sponzor natjecanja u različitim sportovima. Trčanje je jedini sport gdje rame uz rame mogu nastupati svjetski i europski prvaci s potpunim početnicima i upravo nas je takva konvergencija privukla. U našoj kompaniji trčanjem se bave trofejni natjecatelji i reprezentativci, a kad smo vidjeli da se prijavilo više od 170 trkača, znali smo da je posrijedi utrka koju moramo podržati. Želimo time potaknuti i ostale da se bave tjelesnom aktivnošću za koju držimo da je prilično bitna i u poslovnom razvoju. I ne samo to - nastupom na B2B Runu, svi naši natjecatelji bili su i ambasadori donatorske akcije Zajedno smo jači kojom želimo poduprijeti razne pozitivne projekte, od humanitarnih do edukativnih.
Za Hrvatski Telekom nastupilo je više od 170 natjecatelja, od onih prekaljenih koji su među prvima ušli u cilj do potpunih početnika koji su osjetili kakvu radost pruža trčanje, osobito natjecanja. Jer, uistinu, u trčanju nije važno pobijediti (dobro, ipak malo je – op.a.), bitno je dobro se provesti, osjetiti kako se vlastite mogućnosti mogu pojačati i uživati u svakom koraku u prirodi. Trčanje je jedini sport gdje i profesionalni i rekreativni natjecatelji mogu trenirati na otvorenom cijele godine, u svim vremenskim uvjetima i neprestano podizati svoju formu, ali i motivaciju, ne samo za natjecanja, nego i u poslovnom i u privatnom životu.
Upravo stoga je odluka Hrvatskog Telekoma da podrži i ovo natjecanje i da svojim natjecateljima omogući nastup plativši im kotizaciju (a dobili su i dr-fit majicu, buff te bocu za vodu) uistinu pokazala kako je odabrao prave vrijednosti u širenju korporativne društvene odgovornosti.